08 Haziran 2019 Cumartesi 13:02
Cezaevindeki mahkûmdan sosyal medya paylaşımı!
banner48

Gasp-adam yaralama, kurşunlama gibi suçlarla cezaevinde bulunan Oktay Şölen’in sosyal medyayı aktif bir şekilde kullandığı ortaya çıktı.

Paylaşımları elden ele dolaşan Oktay Şölen’in geçtiğimiz günlerde cezaevinde yaşamını yitiren Mithat Can Çalık ile de bol bol fotoğraf çektirdiği görülüyor.

Azılı suçlarla cezaevinde bulunan birçok mahkumun gardiyanlar üzerinde de etkili olduğu ve istediği gibi davrandığı gerçeği ortaya çıktı.

Cezaevine ciddi bir otorite boşluğu yaşanırken, peşi sıra göreve atanan ve sonrasında alınan müdürler de müşavir olmaktan başka işe yaramıyor.

Genişletilen kapasitesi ile 470 kişi civarı mahkum ve tutukluya ev sahibi olması gereken cezaevinde sayı 600’ü geçti.

Yeni cezaevi ile birlikte bu sorunların ortadan kalkacağı düşünülse de, alışılagelmiş yönetim anlayışı ile bina değişse de otoritesizliğin devam edeceği endişesi var...

Kaynak:HABERKIBRIS

Son Güncelleme: 09.06.2019 16:19
Anahtar Kelimeler:
Cezaevii
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yahya 2019-06-08 17:24:07

Yeni cezaevi ne zaman bitiyormuuşşş????

Avatar
Gibri 2019-06-10 13:58:42

Allahın garrrrrasakalı .

Avatar
GIbrIslLI 2019-06-20 23:55:12

Kara sakal deyip asaladigin insanların soyu zamaninda nenenizi annenizi bacınızı düşmandan korumuş sizin gibi geçmişini hatırlamayan kişilerin yaşaması için savaşmıştır ne yaptı bu insanlar size tam 45 sanadır içinizdeki kin nefret bitmedi açık açık sole bu insanlar size ne yaptı n3 geçmiş tarihi okuyorsunuz nede yakın tarihi ancak kulakdan dolma o türkiyeli böle yaptı bu turkiyeli böle yaptı 13. Maaşı bir kaç gün geç alınca ayaklaniyorusunuz hepiniz o heryerde dedikodunusunu yaptığınız sevmediğiniz türkiye olmazsa zamaninda turkiyenin koruduğu nenenizi şimdi türkiye elini çekse kktc den mezarını açıp yarim kalmış işlerini bitiricekler haberiniz yok nenenizi s..... kler kısacası

Avatar
piremses 2019-06-10 08:12:08

wayyşş ağa :)

Avatar
Sienna_Greenwoo 2019-06-10 10:58:02

Google, 1800 - 26000 dolar arasındaki evden her ay çevrimiçi iş için para ödedi. İ, geçen ay evde çalışan 2-3 gün boyunca evde çalışan 24836 dolar aldı. herkes bu çalışmaya katılabilir vee buu siteyi takip ederek benim gibi online kazanmaya başlayabilir.

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

Avatar
Cyp 2019-06-21 09:35:28

Gardaş napdın be

Avatar