12 Mart 2019 Salı 17:41
Cinayet davasında ses kayıtları dinleniyor

(Kamalı Haber) - Doğancı’da eşi Nigar Erhalk’ı av tüfeğiyle vurarak öldürmekle yargılanan İbrahim Erhalk’ın cinayet anında aldığı ses kaydı bugün mahkemede dinlendi. 

İbrahim Erhalk’ın eşine ateş ettikten sonra, “Beni buna mecbur ettin Nigar. Namusumu sıfır ettin. Ben hapse, sen mezara” dedi. İbrahim Erhalk, olaydan sonra iki kişiyi arayıp, polisin numarasını istediği ses kayıtları dinlendi. Nigar Tevfik’in cinayetten önce eşi İbrahim Erhalk’la tartıştığı anları kaydettiği ses kayıtları da dinlendi. Maktul Nigar Erhalk’ın, ses kayıtlarında artık boşanmak istediğini, mutsuz olduğunu ve boşanıp, mutlu bir birliktelik yaşama kararını anlattığı dinlendi.

Erhalk’ın sürekli,  “Artık çok geç. Mutluluğu buldum. Mutlu olacağım. Sen hep kendini düşündün. Şimdi sıra bende. Mutlu olacağım. Hiçbir şeyi değiştiremezsin. Ben evli değilim. Benim için artık bir imza, başka bir şey değil. Ben seni hiçbir zaman koca olarak görmedim. Çocukları bana düşman ediyorsun. Sen yıllarca para için yaşadın” şeklindeki ifadeleri dinlendi.

Başkan Fadıl Aksun, ses kayıtlarının dinlenmesine devam edilmek üzere davayı 18 Mart’a erteledi.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tujin Ozbaris 2019-03-12 21:56:09

Ben Nigar Erhalkin kardeşiyim. İlk önce burda yazılan bazı detaylar yanlış olduğunu bildirmek istiyorum, mesela Benim kardeşim katil İbrahim Erhalki hiç bir zaman eş olarak görmediğini ve Vurulduğu an İbrahim Erhalk sen bunu hak ettin dediğini ve adama böyle yaparlar dediğini yazmanız daha doğru olurdu. Kardeşim İbrahim Erhalkin elinden çekmedigi şiddet kalmadı senelerce ve bu yüzden artık boşanıp mutlu olmak istediğini yazmanızi bekliyordum, neden bunlar yazılmıyor?! Sonuçta her şey açık ve net ölen kardeşim, peki tetiği çeken kim, işte o da kagit üzerinde olan kocası İbrahim Erhalk!!!

Misafir Avatar
bir vatandaş 2019-03-19 08:32:51 @Tujin Ozbaris

tujin özbarış siz diyorsunuz kızkardeşinizin kocası elinden çekmediği şiddet kalmadı ne şiddeti varmı ispatınız resimleriylan beraber şiddet resimleri varsa çıkıp yayınlayın ve mahkemeyeda sunun bu adam öyle bir insan değil herkese yardım eden bir adamdır

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kuzin Duru 2019-03-12 22:52:02

Bende Niğar'ìn kız kardeşì. Yukarı da yazan Tujin ablam'įn yazdıklarına bende imza atıyorum. Nığar'ın cektığı bir tek biz, kız kardeşleri, ailesi biliyor ve tabbi Allah. Lütfen eksik yazmayın.

Avatar
ceren 2019-03-13 15:28:41

alahalah bu aile çok iyi bir aileydi yaaa tujin hnm suç sende olmasın kızkardeşini kıskanmayasın

Avatar
Tujin 2019-03-13 19:15:18

İlk önce yazanlara sözüm bu olacaktır, niye isminizi gizliyorsunuz İngiltere biri, biri Mehmet ve Ceren! Sizde de öyle bir yürek varsa gizlemeyin kişiliğinizi.
2. İbrahimin misafir Perver olmasi veya olmaması değil bizim konumuz. Sizler mi daha iyi biliyorsunuz özel hayatını bizler mi? Sizler mi hayatında vardınız bizler mi.
3. Şiddet konusuna gelince burda niye olmasın, İbrahim ve sizler gibi kara cahiller olunca!...
4. Ben kız kardeşimin nesini kiskanacaktim, onun kocası tarafından şiddet gördüğünü ve köle olarak gördüğünü mu Senelerce, yoksa onu vurup öldürüldüğünü mü?
5.Ibrahim 80bin pound atıp havuz ve yardımcı ev yaptıysa bu da kendisi ve sizin gibilerine gösteriş yapmak için içindir, sonuçta bunları kız kardeşim Nigar onu boşama aşasında yaptı, peki NİYE?!!
6.Benim onları ayırmam da şaka gibi, bir insan istemiyorsa ve mutlu ise niye ayrılsın ki?!!

Avatar
ingiltereden birisiyim 2019-03-13 15:14:03

tujin ve kuzin hanımlar yalan yapıyorsunuz bu adam öyle biradam diyil çok misafir perverdirler eşide rahmetli can gibi insandı ne istedide yok dedi ibrahim bey sen onları ayırttın sevgili tujin Allaha nasıl can verecen

Avatar
birisi 2019-03-13 15:20:46

yahu ne dayagı hemde ingiltere gibi biryerde

Avatar
mehmet 2019-03-13 15:26:31

sadece nigar hanıma 80 bin sterline doğancıdaki villaya havuz ve yardımcı odalar mutfak banyo duş tuvalet yaptırdı yaşantıları çok iyiydu burdada ordada avrupa gibi bir yerde şittet olamaz oradada yasa hukuk var sanırım

Misafir Avatar
Sıtkıye 2019-03-18 20:34:48 @mehmet

Siz her kimseniz İngiltere’de çok yaşadınız galiba da çok biliyorsunuz burda şiddet olmaz diye ! Size haber geldi herhalde ! Şiddet her yerde , biraz gözünüzü açınız da vicdanlı olunuz . Nerdeyse o katile madalya vereceksiniz , hiçbirşey yapamıyorsanız ailenin acısına saygı duyun ve sizlerin başına da böyle şeyler gelmesin diye dua ediniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
K. K. 2019-03-13 19:07:03

Dışardan konuşmak çok kolay. Birde gerçekleri ailesinden dinleseniz çok iyi olur. Nedenmi? Nigarla birlikte ailesi yaşadı ve bunlsrı aktarmak en doğal hakkıdır. Tüjine gelince niye kıskansın niye ayırtmak istesin. Mükemmel denebilecek bir eşe sahip. Nigarın görmediği sevgi, ilgi, saygı eşi tatafından tujine sunuluyor. Aslında sizler önce kendinizi bu insanların yerine koyup öyle yorum yapın lütfen. Düşünün ki nigarın yerinde sizin kızksrdeşniz de olabilirdi

banner5

banner31