29 Mayıs 2018 Salı 09:13
Cinayet zanlısına 3 gün tutukluluk

Yoğun güvenlik önlemleri altında mahkemeye getirilen zanlı poliste suçunu itiraf ederken mahkemede bir beyanda bulunmadı. 

Polisten yapılan açıklamaya göre Kunduracı'nın tahammüden adam öldürmek suçundan dolayı soruşturmasının devam ettiği ve mahkemenin 3 gün tutukluluk verdiği bildirildi...

Bilge Lord Kunduracı'nın dün alınan ifadesinde ayrılma aşamasında olduğu eşinin sosyal medya paylaşımı üzerine sinirlendiği bunun üzerine kendinin ve çocuğunun canına kıymak istediği öğrenildi. 

26 Mayıs gecesi çocuğunu uyurken bıçaklayan anne, sabah çocuğun ölmediğini görünce bıçaklamaya devam etti. Katil anne Kunduracı 27 Mayıs akşamı çocuğun öldüğünü anladıktan sonra kendini de bıçaklayıp öldürmeye çalıştı. 

Cinayet babasının yanındaki çalışanına WhatsApp mesajı atması ile ortaya çıktı. Tahir ve Sümer Lord kendilerinde bulunan anahtar ile olay yerine gitti. Tahir Lord olay yerinde karşılaştığı manzara nedeniyle kalp krizi geçirdi ve hayatını kaybetti. 

Poliste suçunu itiraf eden Lord, soğuk kanlılığı ile dikkat çekti.

banner22
Son Güncelleme: 29.05.2018 10:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
??? 2018-05-29 11:15:25

Arkadaş sen kafa bulmak için ne kullanıyorsun? Suçsuz mu? Tek diyeceğim var sana, Allah seni böyle birşeyle sınamasın.

Avatar
tc vatandaş 2018-05-29 10:09:01

İblis şeytan ne annesi hayvan bile yavrusuna bunu yapmaz bir vatandaş olarak içim içime sığmaz kanım dondu melek gibi çocuğa nasıl kıydın birde arkasından dede gitti yüreği kalbi dayanamadı Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşAllah amin

Avatar
cinnet 2018-05-29 09:22:27

hiçbir anne böyle bişey yapmaz. Mutlaka aklını kaybetti. Yani istemeden yaptı. Kolay mı delirmek. Facede evlatlarını çok seven bir anne. Delirince böyle oldu. Suçsuz bence. Olan evlatcığa oldu.

Avatar
VATANDAS 2018-05-29 09:51:31

NASIL SUCSUZ YA ANLAMIYORUM 7 YASINDA SABI MI SUCLU

Avatar
Gerçekçi 2018-05-29 10:44:10

Herzamanki gibi suçlu arıyorsunuz. Size suçlunun kim olduğunu söyleyeyim. Annenin psikolojik sorunları bilindiği halde evladı diye annede kalmasına karar verenler suçludur. Durup dururken 7 yaşındaki sabi evlat annesine cinnet geçirtemez. Yok eğer baba da annesinin böyle olduğunu bile bile evladını ona emanet ederse oda suçludur. Kim bilir annenin böyle olmasına sebep nedir. Bu vahşet henüz sorgulamadadır. Kesin hüküm verilemez. Çocuğa çok üzüldük.. kahrolduk. Üzüntüden dedesi de vefat etti. Bu kadın tedavi edilmeliydi.. akli tıp raporundan sonra herşey belli olacak

Avatar
Kat 2018-05-29 11:12:43

Hic Bir anne kendi evladina kiyamaz kendini oldurse daha iyi olurdu. Face herkes resim atar sacmalama ‘cinnet’ Bir evladini oldurmek ne demek!!!

Avatar
Kamil tunc 2018-05-29 11:25:43

Aklını yiyende böyle birşey kesinlikle yapamaz!! Kadını bu olaya zorlayan bir sebeb var.cezası kurşuna dizmek veyahut canlı yakmak.Ki diğerleri ne ders olsun .100% suçlu

Avatar