21 Nisan 2018 Cumartesi 19:53
CTP tüzüğünden Kıbrıs sorunu ile ilgili bir madde paylaştı 

Doğuş Derya Cumhuriyetçi Türk Partisi’nin parti tüzüğünden Kıbrıs sorunu ile ilgili bir madde paylaştı 

Cumhurbaşkanlığı’nda, Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun da yer aldığı toplantıda konfederasyon ve iki devletli çözüm alternatiflerinin konuşulduğunun kamuoyuna yansıması, yeni tartışmalar yarattı. CTP Genel Başkanı Tufan Erhürman’ın “iki devletli çözümü tartışabiliriz” dediğinin de kamuoyuna yansımasının ardından parti içi muhalefetin etkili isimlerinden Doğuş Derya, parti tüzüğünü hatırlattı. CTP parti tüzüğü iki devletli çözümü reddederken, Federasyonu tek çözüm olarak kabul ediyor. Derya’nın paylaşımı, iddiaları yalanlamayan Tufan Erhürman’a “ince ayar” olarak algılandı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Venedikli 2018-04-21 21:10:53

İşgal son bulduğu gün bu ülkeye huzur gelecek .

Avatar
Feridun kemal 2018-04-22 13:21:42

Devam et derya. Sen de olmasan hicbirseyden haberimiz olmayacak. Hukumet icraatlari halkla dalga gecer gibi. Bir de 'isgal" rumuzlu arkadasa birsey soyleyim, biz gavurun piciyiz de? Sen kimin picisin. O.cocugu.

Misafir Avatar
İşte böyle 2018-04-22 13:47:36 @Feridun kemal

E bilirler be gardaş bilirler de bilmez gibi yaparlar.Ya fransız,ya ermeni,ya romen,ya macar,ya yunan,ya arnavut,ya boşnak,ya rus,en önemlisi arap,ya pomak,ya süryani,ya gürcü,ya zaza ya vs vs sırala gitsin...Bu karnını burada doyuran sefil de bunlardan bir tanesinin piçidir.İLLA Kİ :-)

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ganimet Yemeyen 2018-04-22 05:50:06

Bu üstteki yorumu yapan arkadaş korkar heralde ganimetlerin hesabını vermekten.

Avatar
gereksiz 2018-04-23 04:09:20

Sosyalizmin ne olduğunu bilmeden en ağır faşistler gibi konuşuyorsunuz. demokrasi insan hakları kardeşçe yaşamak diyorsunuz ama elinizden gelse benim gibi çalışnak için gelenleri bi kaşık su da boğacaksınız.KKTC işgal altında değildir asıl işgal altında olan sizin beyinlerinizdir. geçmişi konuşmanın anlamı yok. yok tc olmasaydı şöyle olurdu böyle olurdu. olan olmuş üstüne de 44 yıl geçmiş eminim o zamanlar ne doğuş derya nede şu altına yorum yapanların hiç birisi bende dahil doğmamıştı bile. kıbrıs türkü yada tr türkü.. hem gururla hem de üzülerek söylüyorum, Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur. sanmayın size bırakırlar kıbrıs'ı sanmayın türkiye ye bırakırlar. bunlar doğuş derya sözlerine kanıp birbirinize düşman olmayın. madem sosyalizm diyorsunuz, önce 1. kural ırk dil din renk gözetmeden insan sevin sonra sosyalizmden bahsedin. bağlayıcı olun ayırıcı değil ve sizi sevmeyene de saygı duymayı deneyin. kimse sizi sevmek zorunda değil kimse sizin gibi düşünmek zorunda değil. unutmayın

Misafir Avatar
Mücahit 2018-04-23 13:44:02 @gereksiz

Sen çok yaşa be "gereksiz" kardeşim..Güzel yazmışsın,güzel ifade etmişsin.ama nevarki senin gibi alın teriyle,efendiliğiyle bu ülkde çalışıp ekmek parası kazanan güzel insanları da sıkıntıya sokuyor bu yorumlarını okuduğun ipsiz sapsızlar.Kıbrıslıların düzgün insanlara,dürüst ve efendi/ çalışan insanlara bişey dediği yok.Sen alınma sakın...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali - berlin 2018-04-24 13:19:38

Ulan amına kodumunun aç köpekler.Ne diyosunuz lan siz.Oraya çalışmaya karnınızı doyurmayamı gittiniz yoksa sorun yaratmayamı gittiniz.Size ne lan oranın siyasetinden siyasetçisinden.Söylemediğiniz laf kalmadı be,bir de küfrediyorsunuz.Haksızmı adanın insanı sizi istemiyor.Sizin yüzünüzden dünya alem bizi kötü biliyor.Utanmaz insansınız siz be..

Avatar
vatandaş 2018-04-21 20:28:57

üzgünüm ama değil sen gelecekteki yedi sülalen bile senin hayal ettiğin o çözümü göremeyecek deryacık

Misafir Avatar
E ye artık! 2018-04-22 12:52:19 @vatandaş

Yeyemem yok yeycen be çarıklı gaco yeycen...Umduğunuz umut ettiğiniz başkadır ama bulamayacaksınız! Dünyada her gittiğiniz yerde istenmiyor kovuluyorsunuz zaten ..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
E ye artık! 2018-04-22 12:52:02 @vatandaş

Yeyemem yok yeycen be çarıklı gaco yeycen...Umduğunuz umut ettiğiniz başkadır ama bulamayacaksınız! Dünyada her gittiğiniz yerde istenmiyor kovuluyorsunuz zaten ..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
E ye artık! 2018-04-22 12:51:41 @vatandaş

Yeyemem yok yeycen be çarıklı gaco yeycen...Umduğunuz umut ettiğiniz başkadır ama bulamayacaksınız! Dünyada her gittiğiniz yerde istenmiyor kovuluyorsunuz zaten ..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sahte vatandas 2018-04-22 07:48:52 @vatandaş

hassigdir gaco.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Feridun kemal 2018-04-23 13:39:10

Sikiciligin sonu sikilmektir bunu bil.

Avatar
işgal 2018-04-21 21:28:08

daha çok beklen sen amına koduğum gavurun piçi esas sizin gibi adi vatan hainleri geberince huzur gelir bu ülkeye

Misafir Avatar
mucuk 2018-05-14 23:16:18 @işgal

sus lo. seni gidi terlikli fica seni :D

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mersinli 2018-04-26 19:43:16 @işgal

Cehenneme kadar yolun var aç ermeni..Belki de fellah.Hem de çarıklı..Siktir memleketine git lan ayı...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yerleşik 2018-04-22 13:17:24 @işgal

Vatan hainliği nedir be fellah kardeşim bize de anlatırmısın?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
mersinli 2018-04-22 13:11:07 @işgal

Hassiktir ordan pislik devşirme! Anan baban kim ulan senin osmanlı artığı cahil...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
mersinli 2018-04-22 13:10:52 @işgal

Hassiktir ordan pislik devşirme! Anan baban kim ulan senin osmanlı artığı cahil...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
donsuz yerlesik 2018-04-22 07:49:09 @işgal

hassigdir gaco.

Beğenmedim! (1)

banner5

banner31