25 Ağustos 2019 Pazar 13:38
Dedektörle plajı gezen 2 kişi tutuklandı

Yeniboğaziçi Kocareis Plajı’nda polisin dün öğle saatlerinde yaptığı kontrolde, tasarruflarında metal arama dedektörü bulunan iki kişi tutuklandı.

Plajdaki kontrolde İ.S. (E-40) ve D.A.’nın (E-44) tasarrufunda metal arama detektörü tespit eden polis, D.A.’nin aracında detektörle arama neticesi bulunduğuna inanılan 2 adet 1 TL madeni para, bir gümüş yüzük ve bir gümüş kolye buldu. Bulunanlar emare alındı.

banner22
Son Güncelleme: 25.08.2019 17:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şaka gibi 2019-08-25 14:41:29

Osursak tutuklanıyoruz ülkede şaka gibi nasıl bir sadistlik ülke resmen hardcore yapıyor

Avatar
adım 2019-08-25 18:05:21

kiralıklar ile terör estirenlere aman ha bakmayın kaldırımlara araba koyanlara işiniz boşş yapmak

Avatar
Kibrisli 2019-08-25 23:52:28

Dunyanin heryinde dedektorlerle hoby olsun diye boyle aramalar yapilir.Cok buyuk ve antik bir sey bulundugunda polise bildirilir.tabi burasi kktc hersey yasak tutuklanmalari normal

Avatar
YouTube 2019-08-26 12:07:47

Acin youtube izleyin biraz, adamlar plajlarda suyun altinda arama yapar ve video yapip para kazanir. Bizde suyun altina dedektorle girsen muebbet yeyebilin :))

Misafir Avatar
yutubur 2019-08-26 12:29:48 @YouTube

bızde bırak ararama yapmayı,dedektor bulundurmak yasak

Beğenmedim! (1)
Avatar
dırba 2019-08-26 09:09:10

YASAK OLAN NE DA ADAMLARI DUDDUNUZ ANNAMADIM SUÇLARINIDA SÖYLEYİN BARİ BU SUÇDAN TUTUKLANDI DİYE. SAÇMALARSINIZ RE GENE

Avatar
Anayasası olmayan ülke 2019-08-26 18:14:47

Hangi yasaya göre ceza verecekler acaba!Aslında hiç bir ülkede yasak olmayan bir olay

Avatar
Anayasası olmayan ülke 2019-08-26 18:12:53

Anayasası olmayan ülkede yasaklar

Avatar
DEDÖKTÖR 2019-08-29 14:27:58

ESRARCILAR, MAFYALAR, EMLAKÇI HIZSIZLARI, RÜŞVETÇİLER, TECAVÜZCÜLER DAHA DA SIRLAYIM MI?BUNLAR SERBEST.BUNLAR İSE TUTUKLU.ŞAKA MI BU?

banner5

banner31