03 Nisan 2019 Çarşamba 10:33
Denktaş'tan dikkat çeken açıklama!

Maliye Bakanı Serdar Denktaş, Meclis Genel Kurulu’nda dün yaptığı açıklamada Mart ayı maaşlarını verebilmek için, gelecek ay Ercan Havaalanı için yapılması gereken ödemenin bir kısmını avans aldığını açıkladı.

Denktaş, bunu borçlanmamak için yaptığını söyledi.

banner22
Anahtar Kelimeler:
HaberKKTCDenktaş
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemal 2019-04-03 12:25:13

Bu kadar gelir nereye gidiyor ? İhtiyat sandığı sigortalar - trafik cezaları - vergiler stopajlar - Harçlar v.s nereye harcanıyor? Hastane mi yapıyorsunuz - yolmu yapıyorsunuz yada ülkeye bir hizmetmi sağlıyorsunuz nereye gidiyor gelen paralar?

Avatar
zavazingo serdar 2019-04-03 11:15:54

bir ülkede bireyler devletden daha zengin ise o ülkenin rüşvet ve adaletsizlik ile yöneltiliyor olduğunu gösterir..

Avatar
gökhan kara 2019-04-03 10:40:26

BU NASIL MEMLEKET..HER ŞEY YOLUNDA... ÇÖZÜM YOK NE DEMEK..ÇÖZERİK YAPARIK..ÇALIŞIR YAPARIK...VAY BEE..MAKAMLAR KOLTUKLAR ŞAHANE

Avatar
nnn 2019-04-03 13:23:26

maaşları ödeyemediğim gün istifa eder koltuğu bırakırım demiştin... yemedi... gitti müteahhitten borç aldın... sen devlet adına aldın... eğer bir ülkenin maliyesi kendi kaynaklarıyla maaşları ödeyemiyorsa vah ki ne vah... bırak git dicem ama... bir de demezmisin arpa bol olunca bu işi benden iyi yapan yok diye...

Avatar
nnn 2019-04-03 13:24:31

tefeciden alaydın... maaşları ödeyemezsem istifa ederim demiştin bi ara nooldu? yemezler... koltuk tatlı raufçuğun %10 tatlı

Avatar
piremses 2019-04-03 11:03:14

KTHY nin bina satışından elinize geçirdiğiniz paracıklara ne oldu sayın bakan???? yapılandırmaya mı bıraktın???

Avatar
Nokta 2019-04-03 15:33:20

Yolun sonu nokta

Avatar
gökhan kara 2019-04-03 13:45:38

VAY GUZZUM VAY..DEMEK PARA BOL.

banner5

banner31