08 Mayıs 2019 Çarşamba 17:39
Denktaş'tan  istifa kararı!
banner44

Denktaş hükümete destek vermeye devam edeceğini de duyurdu. Demokrat Parti Genel Başkanı ve Maliye Bakanı Serdar Denktaş'ın, bakanlık görevinden istifa ettiği öğrenildi. Kıbrıs Postası’nın güvenilir kaynaklardan elde ettiği bilgilere göre kendisine yapılan saldırı ve karalamalar karşısında böyle bir karar aldığı öğrenildi.

banner41
Denktaş'ın “Ülkenin önünü tıkayan kişi olarak lanse ediliyorsam. Ülkenin önünü açmak adına bu kararı verdim” yönünde bir tavır izlediği de gelen bilgiler arasında 

Denktaş'ın ayrıca, hükümetin önünü açmak üzere aldığı bu kararla birlikte sadece bakanlık görevinden istifa ettiği, hükümete mecliste destek vermeye devam edeceği öğrenildi.

banner22
Son Güncelleme: 08.05.2019 17:45
Anahtar Kelimeler:
Denktaş
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-05-08 18:06:18

babasindan daha saglamdir bu adam..o cb olmak icin kktc'yi ilan edip hepimizi mahvetti..

Avatar
Vatandaş 2019-05-08 19:06:42

Ben istifa ettim ama gene sizi destekleycem bu nasıl istifa danışıklı dövüş zaten Özersay toplantıya girmeden denktaşınan anlaştıydı. İstemem ama ben görmeden koy cebime

Avatar
vatandaş 2019-05-08 17:51:04

adam size ne yapsa yaranamaz

Avatar
Doğru Söz 2019-05-08 20:32:39

İstifa etti ise gerçek payı mutlaka vardır. Bu durumda da vekillikten de istifa şart. Ama bu işlerde ondan çok daha profesyoneller var. Birkaç tane CTP ve DP de ve bir sürü UBP de. Hepsi istifa etmeli. Ve gelmiş geçmiş tüm vekiller Mal ve banka hesaplarını ve nasıl elde ettiklerini açıklamalı. O kazançları elde ederken verdikleri vergileri da. Yoksa şaibeli ve aşikâr pislik olanların hepsini karpaz eşekleri siksin. Onları korumaya çalışacak olanları da. En iri eşekler.

Avatar
vatandaş 2019-05-08 20:37:03

sizda bu halkı yeyceksiniz bitti be artık ganimet dönemi memleketin çoğu rumun malını sata sata adam oldu şimdi galmadı birbirimizi yeyceyik

Avatar
Primatifkonjektürel 2019-05-08 21:09:44

4'lü koalisyon dağılır... Denktaş yeğeninin yanına Amerika'ya taşınır...Ozzy'den özel gitar dersi alıp dünyaca ünlü bir gitarixcgyklokbsetgshj

Avatar
Enteresan 2019-05-08 20:13:19

Eoka cılar konuştu yine.

Avatar
Vatandaş 2019-05-08 20:16:49

Birazönce yazmıştım bu bir danışıklı dövüştür diye bakanlık kulisleri başladı bile ortada dolaşmaya sağlık bakanlığı ctp maliye bak. Dp

banner5

banner31