07 Ocak 2020 Salı 20:44
2154 Okunma
Denktaş: Yol istiyorsak maaşlardan kesinti gerekmektedir!

Demokrat Parti milletvekili Serdar Denktaş yarın yapılacak olan "Yol yoksa seyrüsefer de yok" eylemi ile ilgili açıklama yaptı. Kişisel sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yapan Denktaş yol yapılması için maaşlardan kesinti yapılması gerektiğine dikkat çekti.

Denktaş’ın açıklaması şöyle:   

"Yol yoksa seyrüseferde yok" sloganı altında yapılacak olan eylem anlamlı olmakla beraber ülke koşulları ile birlikte değerlendirildiğinde anlamını yitirmektedir. Daha beş yıl önce seyrüsefer ruhsatını kaldırıp akaryakıt üzerinden yol kullanım vergisi almayı önerdiğimde bu öneriye karşı çıkanlar bugün hükümette olanların engeline takıldığımızı hatırlatmak isterim.

Daha bir ay önce zam yapmamakla övünen bu partilerin seyrüsefer zammı ile başlattıkları zam furyasının arkasının da geleceği aşikardır.

Yine üzücü bir kaza sonrası gündeme gelen yol yapım ve onarımları için "maaşlardan %3 kesinti yaparak tüm yolların onarımını halledebiliriz" dediğimde, sosyal medyada nasıl linç edildiğimi de hatırlatmak isterim...

Birilerinin evlatları babaları kardeşleri kaza nedeniyle hayatlarını kaybettiğinde ses vermemek ama iş cebe dokununca yollara dökülmek için çağrı yapmak bana çok dürüst bir yaklaşım görünmüyor.

Yol konusundaki ülke gerçeklerini de unutmamak gerekir… Yollarımız Türkiye tarafından yapılmaktadır… İstimlak bedelleri ve yol bakım onarımı ise yerel gelirlerimizle karşılanmaktadır. Yerel gelirlerimizin ancak %16’lık kısmı sağlık , eğitim , istimlak, ve yol onarımı için kullanılmakta geriye kalan kısmı ise maaş ve maaş nitelikli harcamalar için kullanılmaktadır...Yol istiyorsak maaşlardan kesinti gerekmektedir…

Ekmek bütün olsun, karnımızda tok olsun diyerek bir yere varmamız mümkün değildir...

Onuncu köyden kovulmak pahasına bazı doğruları kabullenmememiz halinde gidilecek köyümüzün de kalmayacağı aşikardır.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2020-01-07 21:25:26

bilirding o caminin duvarini? hah..iste oraciga isemeyecekding be bay..

Avatar
Erman 2020-01-07 20:55:38

E haat

Avatar
İzzet 2020-01-07 21:19:21

Senig sadece kafag herkesin cebinde ya hükümetsig gücüg yoksa hükümet olmaycag maliye bakanı hiç olmaycag. Bizim maaşlarımızda senig gibi 20 000 tl olsa sorun yok tabbi birda bize gelen beleşler olmayınca senig gibi nasıl kabuledelim

Avatar
ati 2020-01-08 04:01:07

ulan gamaşalar seyrüseferden aldıgınız paraları nere harcarsınız kac senedır ? cıkıp acıklasınlar vatandas olarak bılmek hakımdır 5 senedır seyrüseferlerden kac para topladınız kac tane yol bakımı yaptınız kac para tutu.

Avatar
nmk 2020-01-08 09:14:00

karayolları dairesine her sene 100milyon tlye yakın para çıkar tcden, yol yapsın yolların bakım onarımını yapsın diye v bu paranın h sene %50sinn fazlası bcrisizlikte ullanılamaz v gri gider, onu geçtim, seyrüseerlrden alınan paralar nere gider ki tüm bunlara rağmala maaşlardan ksinti lazım drsin. muru v özel sktörü birbirine düşürmek belli ki

Misafir Avatar
nmk.. 2020-01-08 09:17:31 @nmk

klavye bozuk kusura bakmayın. memur ve özel sektörü birbirne düşürüp aklınca ''YOL YOKSA SEYRÜSEFER DE YOK'' birliğini kırıp dağıtacak... denktaş ve onun gibilerin %10 mamaları kesilip yol yapılsa bırak rum tarafını avrupada dünyada 1. oluruz yol konusunda...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ertaç 2020-01-08 11:28:26

İşe sizin makam araçlarını satmakla başlamak lazım.Dünyada bizi tanıyan yok 50 milletvekilimizvar.Bu kadar maaşı konuşmak daha iyi olmazmı ?

Misafir Avatar
Emekli 2020-01-09 08:57:15 @Ertaç

Devlet yolu vatandasa ek vergi koyarak yaptiracaksa parasi yok, yani fakir bir devlet demektir. O zaman devlet de ona gore davranmali. fakir bir devlet gibi hareket etmeli. Kamu harcamalarini en aza indirmeli. Gereksizleri kaldirmali. Ornegin ortulu odenekler, siyasi partilere yapilan katkilar,. Hatta tarim tazminatlari. Ciftci tazminat isterse urununu neden sigortalamaz. O zaman malini satamayan esnafa da tazminat odeyin..Bunun gibi bircok kalem gozden gecirilmeli. Sigara sagliga zararli diyor devlet ve kapali yerlerde icilmesini yasakliyor. Ama her yerde iciliyor. Alin size bir kaynak daha..Meyhaneleri haftada 3-4 gece gezin, butunyollari yaparsiniz. Dahasi sigaranin vergisini artirin. Gariban vatandasin 3 kurusluk maasiyla oynamayin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cafer 2020-01-08 09:07:49

Sıçtı caher bez getirrr

Avatar
cypriot 2020-01-08 09:17:30

Bir kere de halkın cebine el uzatmadan bir çözüm bulun be gavvolem. Tolga atakan beyi bile milletin maaşından kesinti yapılsın diye açıklama yapar. Milletin parasından kesinti yapacağınıza seyrüsefer paralarını kullanın. Gaçacam galiba en sonunda memleketten.