banner40
19 Eylül 2018 Çarşamba 11:08
Devlet okulunda 'ihtiyaç listesi!

Çocukların eline doktor reçetesi gibi istek listesi veren ve tuvalet kağıdından temizlik ilacına kadar malzeme talep edilmesi velileri çileden çıkardı

banner41
Kayıt dönemi alınan, kayıt ücreti paralarının ne olduğunu sorgulayan vatandaşlar, duruma ağır eleştiriler getirdi.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nnn 2018-09-19 11:46:24

1 top A4... 100 TL... SABUN PEÇETE TUVALET KAĞIDI...komik... devletin acizliği... türkiyede çocuk sırasına oturur tüm defter kitaplar masanın üstünde... çantasına koyar gider

Misafir Avatar
cansu 2018-09-19 11:54:19 @nnn

haklısın da türkiye ile kıyaslayacak olsak sadece bu liste ile kalmazdı.İlkokul neyse bir de çocuğunuz kolleji kazanışsa bunları karşılamaya razı olursunuz.sadece kitaplar 1500-1800 tl dir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ertaç Eser 2018-09-19 18:51:57

Ayda 15000 tl özel ders alan hocalarımız ödesin.

Avatar
Kemal 2018-09-19 11:56:35

Öğretmenler okula gelmez grev yapmaktan. Tuvalet kağıdı rulo peçeteyi de satacakalardır marketlere.

Avatar
Kemal 2018-09-19 11:58:18

O kadar tuvalet kağıdını ne yapacaklar devlet veriyor zaten. Biraz derin düşündüm Öğretmenlerdeki göte anca yeter

Avatar
oktan 2018-09-19 13:14:17

Allah yaksın hepinizi soyguncu devlet aciz fukara egitim bakanı ve acgözlü paragöz öğretmenler

Avatar
İsmail 2018-09-19 14:03:15

Ne listeleri bitiyor ne istekleri çaglayan ilkokulunda yıllardır giyilen okul formaları ansızın degişiyor kim neye göre kararveriyor anlamak mümkün degil.

Misafir Avatar
nnn 2018-09-19 15:03:26 @İsmail

birileri birileri ile anlaşır komisyonu alır ve kıyafetler değişir desem ... yook janım, hele öğretmenlerden öyle şerefsizler çıkmaz..... mı

Beğenmedim! (0)
Avatar
yaşayın vallahı 2018-09-19 14:09:01

Be soyguncular devam edin bakalım nere kadar gıdecek artık okula da yollamayalım cocuklarımızı cahıl kalsınlar bastaki koltuklarda oturanlar okumusdur da ne oldu yani onlar da okumus cahıldırler barı cocuklarımız okumadan cahıl kalsınlar kım verecek bu kadar parayı parası olmayanlar ne yapsın

Avatar