19 Ekim 2019 Cumartesi 12:20
Dilenciyi suçüstü yakaladılar

Mahkemede mesele ile ilgili şahadet veren polis memuru Hüseyin Ergüleç olayla ilgili bulguları aktardı. Ergüleç huzurda bulunan zanlı Sevda Yılmaz’ın 18 Ekim 2019 tarihinde saat 15.30 raddelerinde Lefkoşa'da Gzt. Kemal Aşık Caddesi üzerinde faaliyet gösteren City Royal Otel önlerinde KKTC'de turist olarak bulunduğu sırada ihtiyaçlı olduğunu söyleyerek vatandaşlardan para dilendiği esnada tespit edildiğini söyledi. Polis suçüstü tutuklanan zanlının tutuklandığını ülkede turist olarak bulunduğunu tespit edildiğini aleyhinde şikâyetçi ifadeleri bulunduğunu belirterek soruşturmanın salimen yürütüle bilmesi için ilk etapta 3 gün poliste tutuklu kalmasını talep etti.

Polis şahadeti üzerine söz alan zanlı "ben dilenci değilim buraya tatile geldim paramda var" dedi. Zanlı ayrıca kocası ile kavga ettiğini o esnada orada dolaşırken kendisine âşık olan birinin yanına geldiğini ve ondan karnı aç olması üzerine kendisine çorba ısmarlamasını istediğini ancak dilenmediğini söyledi.

 Huzurunda verilen şahadet ve beyanları değerlendiren Yargıç Hazal Hacımulla zanlının soruşturma maksatlı 3 gün poliste tutuklu kalmasına emir verdi.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Dilenci
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Esnaf 2019-10-19 15:32:17

Turistmiş,turiste bakın yaaa..Çorbasının içine edeyim ben bu sahtekarın..Memeleket bunlarla doldu..Daha önce yaşamadığımız görmediğimiz manzaralar bunlar..Kimi gelir yüzü gözü kapalı tesbih satmaya çalışır,kimi gelir elli tane yalan sayar kendini acındırır,kimi gelir kucağında bir çocuk kendini ortaya atar..Ve bunlar turist,lanet olsun yüzlerine..

Avatar
. 2019-10-19 13:08:06

Ne içti test yapılsın

Avatar
Garip insan 2019-10-19 14:07:43

Yıllarca önce kıbrısa geldim cebimde 10 tl vardı bir astsubay abim sayesinde beni kıbrıslı çok iyi bir insanla tanışırdı batmıştı dükkanı çat pat açardı ben meslek sahibiydim işledik el
ele verdik bana hep dua etti sağolsun borçlarını kapattı ailesiyle eşiyle ayrılma noktasındaydı iyi oldular ben çok mutlu oldum eşi kendisi kızı sağolsun bana karşı bir anne kardeşten öte candı bende ailem gibi görürdüm sağolsunlar Allah iyiliklerini versin gel zaman git zaman derken ailem Türkiye'de batmıştı dedimki abi ailemi getirmek istiyorum zor durumdalar bana dediki bak beni dinlersen bence getirme yardım ediyon para gönderiyon ben hergün baskı yapar gibi söylerdim ortağıma ve sonunda getirdim o yıllar önce sonu hüsran beni rezil süfa pelt perişan ettiler vatandaş oldular ben olamadım ve beni herkese kötülediler yerden yere vurdular hırs para kardeş denilmicek kansızlar beni bankalara borçlandırdılar eşimden ayrıldım yuvam yıkıldı ama bir tek Kıbrıslı insandan asla zarar yanlış görmedim bende geçen 25 seneye yakın boş zamanım ve asla polis karakol kavgam kötü yanlışım olmadı anlatılacak şeyleri kısa tam yazamadım onlar kıbrısta zengin oldular alevere dalavereyle polise gidip şikayetçide olamadım onlar vatandaş paralı ve bide kardeş ya bak kardeşleri gitti onları şikayet etti eşleri tam insanlıktan çıkmış almışlar kendi ailelerini yanına sizin anlicağınız acıdım üzüldüm dediğim kardeş dediğim kansızlar Kıbrıs'ta benim hayatımı bitirdiler onlar kıbrısta hayatlarında kral gibi oldular Allah böyle bir talihsizliği kimseye yaşatmasın keşke kıbrısta ölseydim bunlara bulaşmasaydım boşuna dememişler insanın kendine yaptığı kötülüğü hiç kimse yapmaz kendi gittiğim emeğimle kazandığım vatandan elimden herşeyim alındı hayatım yuvam geleceğim herşeyimi elimden aldılar bana yaşattıkları bu durumu Allaha havale ettim Kıbrıstan ayrıldım üzülerek

Avatar
ilham akal 2019-10-19 15:23:28

lütfen her cuma göcmenköy camisinin önünde dilenen kadınlarıda tutuklayın

Avatar
aliço 2019-10-19 12:39:00

çorbaaaaaa.....

Avatar
Gibri 2019-10-19 17:21:56

T.C ile hava ve kara tüm girişler durdurulsun , hem kendi güvenliğimiz için hem insanlık için

Misafir Avatar
Harringay/uk 2019-10-20 13:36:28 @Gibri

Hüseyin Fuck Off you son of a bitch!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HÜSEYİN 2019-10-20 10:15:42 @Gibri

BENCE TC KOMPLE ÇEKMELİ BU NANKÖR ADADAN BIRAKACAKTIK ZAMANINDA KURTARMAYACAKTIK HEPSİNİ GEBERTSİNLER CUMHURBAŞKANLARI NANKÖR ÇIKMIŞ İNSANI NE YAPACAK

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
HÜSEYİN 2019-10-20 10:12:42 @Gibri

BEN BU KADINI DAHA ÖNCEDEN GÖRDÜM VE DİLENİRKEN HİÇ GÖRMEDİM 2-3 DEFA KARŞILAŞMAMA RAĞMEN BENCE KADIN DOĞRU SÖYLÜYOR YOK O DİLENİYOR MUŞ YOK BU DİLENİYORMUŞ BÜTÜNGÜN TENEKE TENEKE DOLANIP DURUYOR GÖREVLİLER ADALET İSTİYORSA BU ADA TC ELİNİ ÇEKECEK BURADAN DA EOKA ESİRİ OLARAK KATLEDİLSİN NANKÖR YERLİLER

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Daş 2019-10-19 19:10:33 @Gibri

Ruma git sen orda huzur bulursun

Beğenmedim! (8)
Avatar
Acıvatan 2019-10-19 13:34:36

Yani ne yaptı şimdi bu kadın hırsızlıkmı gaspmı adammı öldürdü fakir fukara oldumu insan herkes bir tekme vurur zengin oldumu herkes etrafında köpek olur kemik atacak diye insanoğlu bir hayvan kadar asla olamaz hayvanda insanlık şeytanlık aklı yok ama insandan bin kat daha merhamet ve sevgi var şeytan insanoğlu hep bekler biri düşsün batsın bitsin pelt perişan olsun medyanın tv karşısına çıkıp menfaat çıkarı olmasa asla yapmaz iyiliği kimse bu garibanlara sordumu sen niye bu halde bu durumdasın elinden tutan olmasa çaresizlik işte böyle insanı dışlarsa toplum maalesef böyle zor perişan ve çaresiz polis tutar nezarethanede ondan sonra türkiyeye gönderir bu insanlık ayıbı insanları bu hale bu duruma getirenlerin ayıbı yazıklar olsun

Avatar