01 Mayıs 2020 Cuma 17:47
6617 Okunma
Diyalog TV'nin yayınları durdu

Türkiye Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK)’ün aldığı Diyalog TV’nin yayınını durdurma kararı an itibariyle yürürlüğe girdi. Diyalog TV’nin uydu yayınları kesildi.

Türkiye Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, sunuculuğunu Hasan Erçakıca’nın yaptığı Diyalog TV’de yayınlanan “Dünyaya Bakış” programında eski Liberal Demokrat Parti Genel Başkanı Besim Tibuk’un bazı ifadelerinin TC Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a hakaret niteliği taşıdığına ve Türkiye Cumhuriyeti’nin bağımsızlığına ve bölünmez bütünlüğüne zarar verdiğine hükmetmişti.

Diyalog TV’nin 6112 sayılı Kanun’un 29. maddesinin 3. fıkrasına aykırı şekilde izinsiz ve lisanssız şekilde Türkiye aleyhinde yaptığı programlar nedeniyle yayın hizmetleri iletiminin durdurulmasına yönelik verilen karar an itibariyle yürürlüğe girdi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ergün 2020-05-01 18:52:33

Besim tibuk ne oldum delisi oldu bukadar serveti sana ingiltere vermedi,türkiye sayesinde mal mülk ihtişamın zirvesini gördün şimdide yediğin kaba sıçıyorsun. Diyolog tv de hiç yoktan güme gitti

Avatar
Vatandaş20 2020-05-01 19:02:44

Çok üzgünüm. Her gün bu saatte aldığım Diyalog TV'nin haberlerini izleyemiyorum. Bu yapılmamalıydı.

Avatar
Kktc 2020-05-01 19:38:18

Türkiyedeki adalet bu işte. Eleştirdiğin anda tu kaka oluyor insanlar. Türkiyeyi niye sevilmiyor diye soranlar var ya. Ahanda bu cevabı.

Avatar
Kibris kibris 2020-05-01 19:42:25

Turkiyede tarafsiz yayin yapan kanal kamadi...aydinlar hapide ve mahkemelerde sūrūnūyor....

Avatar
Daş 2020-05-01 19:21:32

Bu işler böyle olursa adına diktatör rejimi denir! Demokratik ülkeler sorunlarını yargıya taşır kararı kanunlar verir! 90 ları özlemle anıyorum bizim geleceğimizi çalanların ülkesi oldular

Avatar
İskele gençlik 2020-05-01 19:23:40

Diyalog tv ye haksızlık yapıldı bir kıbrıslı olarak çok uzgunum..

Misafir Avatar
KIbrıslı 2020-05-02 11:07:38 @İskele gençlik

"Diyalog TV 6112 sayılı Kanunun 29. maddesinin 3. fıkrasına aykırı şekilde izinsiz ve lisanssız şekilde Türkiye aleyhinde yaptığı programlar nedeniyle kapatıldı" Her şey kanuna uygun yapılmalıdır. Sonra çıkar bazıları ileri geri konuşur.

Beğenmedim! (1)
Avatar
hokoto pokoto 2020-05-01 18:40:29

bravo

Avatar
Hasan 2020-05-01 19:34:56

Türkiyede muhalefet iktidarı yerin dibine sokuyor hiçbir kanalıda yayından alamıyorlar. Bunların artistliği kıbrıslılara. Güçleri bize yetiyor işte.

Misafir Avatar
Daş 2020-05-01 20:07:50 @Hasan

Kardeş türkiye o eski Türkiye değil birilerinin şahsi malı oldu ve biz eğitimli insanlar olarakta bunların hepsine karşıyız! Gün gelecek kaçacak yer arayacaklar.

Beğenmedim! (4)