10 Kasım 2017 Cuma 11:24
Doğuş Derya'ya cinsel taciz söyleminden yargılanacaklar!
banner10

Diyalog'tan Çiğdem Aydın'ın haberine göre, Sosyal medyada CTP Milletvekili Doğuş Derya ile ilgili cinsiyetçi yorumlarla saldırıda buldukları gerekçesiyle yargılanacak olan Yeniden Doğuş Partisi Genel Sekreteri Bertan Zaroğlu, Eski Bakanlardan Kenan Akın ile birlikte Latif Akça, Ali Tekin, Kemal Çakırgöz ve Rifat Yıldız hakkındaki yargı süreci başladı. Lefkoşa Kaza Mahkemesi’nde dün itibarıyla başlayan cinsel taciz davası Bertan Zaroğlu’na dava tebliği yapılamadığı gerekçesi ile ertelendi. Davanın ilk oturumuna bazı sanıklar gelirken bazıları ise hazır bulunmadı.

Neyle suçlanıyorlar?

Kaza mahkemesinde görüşülecek ceza davasında sanıklar şu suçlardan yargılanacak:

Latif Akça, 15 Aralık 2014 tarihinde Facebook hesabında CTP Milletvekili Doğuş Derya ile ilgili “Abi bunu kadınlar da sevmiyor zaten” şeklinde yorum yazmak, Kenan Akın,Doğuş Derya ile ilgili “Kadınlıktan nasibini alamamış ve tecavüz edilmeye meraklı bir zavallı”, Bertan Zaroğlu “Sayfamdaki arkadaşlarımın affına sığınarak Doğuş’um, Bebeğim, anlıyorum ızdırabını,fakat biraz farklılık yap, senin stresini, sıkıntını çekmekten bıktık içine al ki diline vurmasın”, Ali Tekin’in de “Korkmasın ona yetecek kadar erkek var”, Kemal Çakırgöz, “Bu garı çizmeyi aştı artık inşallah o askerlerden biri ona tecavüz eder de kapanır”, Rifat Yıldız’ın da “Bu kaç yaşındaydı o zaman asıl buna tecavüz etselerdi bunu konuşmazdı” şeklinde yorum yazmak suretiyle cinsel tacizde bulundukları gerekçesiyle yargılanacaklar.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hiç acımayın 2017-11-10 12:01:37

Acımayın bunlara durdurulmazlarsa burayı da mahvedecekler. insan hiç bir milletvekili için aklına geleni yazar mı söyler mi. Bol bol ceza verin. Akıllansınlar!!

Avatar
normal insan 2017-11-10 13:14:56

Bu insanlar normal bir insanın aklına gelemeyecek cümleleri nasıl bulup söylerler. pess doğrusu. Sövme edebiyatı meraklısı bunlar. Bol bol ceza verilmeli ki bir daha yapamasınlar.

Avatar
mert 2017-11-10 20:03:02

tek kelimeyle sapıklar ....

Avatar
umit tekin 2017-11-10 16:09:18

Iste bu ulkenin icine edenler bunlar ve bunlar gibi dusunenlerdir. Insanda saygi olur ve ikincisi burasi demokratik bir ulkedir .Bunlarin bu sekilde davranmalari hic hos degil.

Avatar
Akıllı insan 2017-11-10 16:20:54

Peki Türk askerine tecavüzcü diyen kişi nasıl yargılanmalı

Avatar
Selçuk uzkan 2017-11-30 07:34:37

Bu cümleler yanlış.ok.de.dava açılamaz.herkese ters gelen d.d. nincinslik yönüdür.bir pisikiyatrist rapor verecek olsa cinslik i n de bazı bozukluklar daha doğrusu yanlışlıklar var diyecektir.davalilar bir adlı pisikiyatrist rapor u talep etsin bakalım normal mi?değilmiş?kime sorsan halktan normal değil diyecek genel kanı bu zaten kendisi de herkesten farklı davranıyor.bir a normallik olduğunu anne şikâyetçi ve babası bile belki de kabul eder.kucuk yaşta yaşadığı travma ki o da nedir?babası bunu erkek diye erkek oğlu var mı bilmiyorum çok istemiş bir oğlu olsun kızını da küçük yaşlardan erkek gibi sertçe cesaretli yetiştirmiş ama bu doğal nisandan çıkmış bambaşka bir şey olmuş kısa keseyim zaten adı diyorum soy adı değil kimsede yok öyle ad olması bile a normal aykırı ve anlamsız kaldı ki yanlış olmuş !kısa keseyim!tüm kabahat baba da !erkek evlat istemiş kız olunca erkeklik özelliklerini yüklemiş geri zekalı tabii olur mu !olmamış doğaya aykırı ?bu!böyle ortaya karışık büyür buradan yak gibi bir şey olmuş toplumun üstüne bir gölge gibi olmuş!acayip ucube birşey olmuş.kiz çocuğunun erkek olması ne kadar mümkün dünya bunu öğrenmiş!çok bol tan!olmuş babası da artık bunun türküsünü kurşun.zaten evlenmemiş olması da tüm bu yazdığım bozuklukları isbatliyor (erkek)gibi...ben ona saygı duyuyorum.neden?bir bayan olduğu için amma tedavi???şart!!!

Avatar
Selçuk uzkan 2017-11-30 14:54:21

Bu cümleler yanlış.ok.de.dava açılamaz.herkese ters gelen d.d. nincinslik yönüdür.bir pisikiyatrist rapor verecek olsa cinslik i n de bazı bozukluklar daha doğrusu yanlışlıklar var diyecektir.davalilar bir adlı pisikiyatrist rapor u talep etsin bakalım normal mi?değilmiş?kime sorsan halktan normal değil diyecek genel kanı bu zaten kendisi de herkesten farklı davranıyor.bir a normallik olduğunu anne şikâyetçi ve babası bile belki de kabul eder.kucuk yaşta yaşadığı travma ki o da nedir?babası bunu erkek diye erkek oğlu var mı bilmiyorum çok istemiş bir oğlu olsun kızını da küçük yaşlardan erkek gibi sertçe cesaretli yetiştirmiş ama bu doğal nisandan çıkmış bambaşka bir şey olmuş kısa keseyim zaten adı diyorum soy adı değil kimsede yok öyle ad olması bile a normal aykırı ve anlamsız kaldı ki yanlış olmuş !kısa keseyim!tüm kabahat baba da !erkek evlat istemiş kız olunca erkeklik özelliklerini yüklemiş geri zekalı tabii olur mu !olmamış doğaya aykırı ?bu!böyle ortaya karışık büyür buradan yak gibi bir şey olmuş toplumun üstüne bir gölge gibi olmuş!acayip ucube birşey olmuş.kiz çocuğunun erkek olması ne kadar mümkün dünya bunu öğrenmiş!çok bol tan!olmuş babası da artık bunun türküsünü kurşun.zaten evlenmemiş olması da tüm bu yazdığım bozuklukları isbatliyor (erkek)gibi...ben ona saygı duyuyorum.neden?bir bayan olduğu için amma tedavi???şart!!!

Avatar
Fransız... 2017-12-07 04:55:58

Şimdi ben anlamadım kimkime nasıl tecavüz ediyor? Ediyormu? Eecekmi? İstedi de vermedimi? Kurudumu gittimi? Hahahaahaa.