31 Ağustos 2018 Cuma 15:03
Döviz üniversiteleri de vurdu

Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) yerleştirme sonuçlarının açıklanmasının ardında KKTC’ye yerleştirilen öğrenci sayısı da belli oldu.  Döviz kurlarındaki artış ülkeye okuyama gelen öğrenci sayısında büyük düşüşe neden oldu. Geçen yıla göre KKTC’yi seçen öğrenci sayısında 2 binden fazla bir düşüş var.

YKS Yerleştirme Sonuçlarıyla ilgili ilk belirleme göre TL'nin değer kaybı KKTC üniversitelerinin öğrenci kaybına neden oldu. Geçen yıl KKTC üniversitelerine 10 bin 795 öğrenci yerleşirken bu yıl 8 bin 178 öğrenci yerleşti. Geçene yıla göre 2 bin 617 öğrenci daha az üniversitelere yerleşti

HaberKıbrıs/Yağmur DÜŞER

Haberin devamı için tıklayın.

banner22
Son Güncelleme: 31.08.2018 15:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertsç Eser 2018-08-31 15:15:54

Ev sahipleri lütfen öğrencileri yolmasın.zararını ülke olarak hepimiz çekeriz.KKTC GİBİ KÜÇÜK BİR ÜLKEDE aylık ikiyüz,üçyüz pounda ev kirası ılmaz,olmamalı.Bu çocuklar velinimetimiz,hem günah hem yazık.

Avatar
AU 2018-08-31 16:05:16

Kktc deki bir ogrenci olarak onlarcasinin buraya gelip kendini kaziklatmamasi icin elimden geleni yapip vazgecirdim, yapmayada devam edecegim. Ekonominizin temel tasi olan ogrencilere hic sayginiz yok, umarim bir sonraki yil bununda altinda kalir!!

Avatar
Au 2018-08-31 16:03:58

Ac gozlulukle kira isteyen, piyasada ne varsa ogrenciye kazik olarak ceviren vatandaslarin oldugu bir yere gelmemesi istegidir

Avatar
ege 2018-08-31 20:01:48

Sakın ha kktc ye gelmeyin. Ben öğrenciyim ve ev sahipleri bizi yoluyor, polis yer şeye ceza kesiyor. Öğrencilrein kktc ye gelmemesi içim elimden geleni yapacağım!

Avatar
Misafir 2018-08-31 18:33:47

Var olan öğrenciler geri dönüyorlar ve yenileri gelmiyor.Bende aynı şekilde burada okumak isteyenlere hayatlarının yanlısını yapacaklarını iletiyorum.Ev sahipleri evlerini bir sene içerisinde nasıl kiraya verecekler bakalım.

Avatar
çalışam 2018-08-31 23:36:47

sakın ha sakın gelmeyin.arkadaşlarınızıda uyarın gelmesin diye.
belki belki okuyan insanları yolmaktan vaz gecerler.

Misafir Avatar
Au 2018-09-01 01:09:06 @çalışam

Hic supheniz olmasin buraya zorluklarla gelen kit kanaat gecinmeye calisan ogrenciye eziyet uzerine eziyet edilirken gelmek cok yanlis

Beğenmedim! (0)
Avatar
Au 2018-08-31 16:03:13

Sadece kur degil kktc vatandaslari sadece kur degil ogrencilerin gelmesine mani olan, kktc de hali hazirda egitim goren ogrencilerin karsilastigi maddi durumlari cevresine esine dostuna soylemesi uzerine insanlarin bu denli para manyagi olmus

Avatar