27 Kasım 2019 Çarşamba 20:54
El-Sen Başkanı Kubilay Özkıraç: Eylem devam edecek

Bakanlar Kurulu El-Sen’in sabah saatlerinde başlattığı grevi yasaklama kararı aldı. El-Sen Başkanı Kubilay Özkıraç, KIBRIS Gazetesi'ne yaptığı açıklamada Bakanlar Kurulu’nun aldığı karara uymayacaklarını ve eylemin devam edeceğini söyledi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yaprak 2019-11-27 21:24:12

Ciddi bir devlet yapısı olmazsa,yapılan anlaşma/sözleşmelere uymayan bir hükümet olmazsa karşınızda herşey mübahtır..Bazan da böyle ne yaptığını bilmeyen yönetimlere karşı sivil itaatsizlik şart ve gerektir..Haa tabii ki halk bunları bilmek istemez, halk yalnızca hizmetin verilmesini ister..Ama bu eylemler de yapılmazsa günü saati gelir ve halk beklediği hizmeti almakta çok sıkıntı çeker..Dolayısıyle El-Sen'i eleştirirken biraz olsun gerçeklerin ne olduğuna ve nedenine bakılmalı..Hayatta hiçbirşey sebepsiz olamaz...

Misafir Avatar
Esnaf 2019-11-28 11:35:20 @Yaprak

Mevcut Tatar hükümetinde yolsuzluklar, usulsüzlükler, yasa dışılık her tarafa yayıldı, korkunç bir çürüme var.Halka karşı sorumlu olan bu hükümetin sözkonusu bu elektrik problemi de bunlardan bir tanesi..Sendikanın zorladığı yatırımın yapılmaması halinde ileride hergün için günün yarısını elektriksiz geçirecek bu ülke..Veya rum kesiminden pahalıya elektrik alınacak..Ama faturamız da ikiye katlanacak..Herkes aklını başına alsın,kimi eleştireceğini,neyi eleştireceğini bilsin...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Has ve Öz Yerli 2019-11-27 23:21:08

Yürüyün be gardaşlar! Da gorkmaaa. Hükümet erinin sözü olsun.

Avatar
halk 2019-11-27 21:00:19

Devletin üstünde bir kurum haline geldi. atacaksın hepsini yerine yeni kişiler getireceksin. o kadar. Bu kepazeliğe biri dur demekli bu ülkede polis olmalı görevini yapsın hakim olmalı görevini yapsın bunlara dur desin. eee ne olacak şimdi bunlar durmaz ise devam ederlerse iç savaş mı çıkaracak bu bir kaç çapulcu. yani devlet bu kadar mı aciz

Misafir Avatar
Nevin 2019-11-27 21:32:03 @halk

"atacaksın hepsini yerine yeni kişiler getireceksin. o kadar." diyor bu faşist ruhlu arkadaşımız..Ve yorumunu yazarken de terbiye ve saygı sınırlarını aştığının bile farkında değil...Halbuki kepazeliği yapanın hükümet olduğunu biraz araştırıp öğrense böyle davranmazdı..Ne kadar ayıp!

Beğenmedim! (6)
Avatar
Magusalı 2019-11-27 21:35:30

Grev yasaklanmış ve tebliği yapılmışsa eyleme devam ve memurluk görevini yapmamak Cezayir suç teşkil ediyor ve polis bu kişileri tutuklayıp işlem yapmalıdır.

Misafir Avatar
Arıkan 2019-11-27 22:56:23 @Magusalı

Sivil İtaatsizlik hükümet politikasının değiştirilmesini hedefleyen, ve kamuoyu önünde icra edilip,şiddete dayanmayan,vicdani ancak yasal olmayan MEŞRU bir eylemdir.
Bu bakımdan herkes "açtı ağzını yumdu gözünü" şeklinde yüksek ses çıkarırsa yerinde bir davranış olmaz,haksızlık edilmiş olunur...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hüseyin Hamalı 2019-11-27 21:15:12

Sizi o inanmadiginiz Allah a havale ediyorum

Avatar
Vedat 2019-11-27 21:58:31

Bu kadar rezillik olmaz 20.yüzyıldayız durumumuza bak çocuklar mum ışıgında ders çalışmaya çalışıyorlar. Buzluktaki yiyecekleri akrabalara ötürdük rezillik diz boyu..kendilerinin evlerinde elektrik var tabi umurunda değil batandaş sıkıntı çekiyormuş...

Avatar
Hasan Çoşkun 2019-11-27 22:27:55

Yıllardır kacak odun keserim satarım ama siz beni 3 gömlek gecersiniz EL-SEN!!!!

Avatar
Mazlum 2019-11-27 23:34:22

Tuhaf bir durum var. Herkes emekçinin haklarından bahsederken sendika jeneratör ihalesi diyor. Hayırdır, sana mı kaldı ülkenin ihtiyacına karar vermek bırak yönetenler düşünsün. Yoksa başka durumlar var da biz anlayamayıyoruk?

Misafir Avatar
Çebi 2019-11-28 01:46:53 @Mazlum

Sen anlamasan da olur çünkü senin beynin oralara varamaz..!

Beğenmedim! (2)

banner5

banner31