09 Temmuz 2018 Pazartesi 23:19
Elektriğe ve akaryakıta zam

Türk Lirasının değer kaybetmesi elektrik ve akaryakıta zammı peşinden getirdi. Elektriğe yüzde 30'a varan zam yapılırken Akaryakıtta ise fiyatlar 2 kuruş zamlandı. 

TL’nin değer kaybı ve dünya petrol piyasasının döviz endeksli olarak yükselmesi elektriğe yapılan zamma gerekçe olarak gösteriliyor. Kıb-Tek bu ay faturalara 19 kuruşluk zammı yansıtacak.

Elektriğe yapılan zammın ardından akaryakıta da zam yapıldı. Benzine 2 kuruşluk gazyağına ise 10 kuruşluk zam yapıldı. Zam gece 12.00’dan sonra geçerli olacak.

Akaryakıtta Yeni fiyatlar şöyle:

Kurşunsuz 95: 4.32 TL

Kurşunsuz 98: 4.40 TL  

Euro Diesel: 4.13 TL

Gazyağı: 4.01

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2018-07-10 08:19:37

Seçimleri hatırlıyorum ne güzel vaadlerdi onlar maalesef yüzde birini yapmadınız.Herzaman söylerim yine söylüyorum,bu memlekette halk için birşey yapan yok olmayacakda.

Avatar
Asgari ucretli 2018-07-09 23:48:14

Asgari ucrete zam nerde ???? Doviz artar, faiz artar asgati ucret ayni galir, millet nasil gecinecek dusunen yok !!!

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-07-10 00:12:27 @Asgari ucretli

Daha çok çalışıp İngilteredekiler gibi 2 iş yapacaksınız.

Beğenmedim! (2)
Avatar
asgari ücret 2018-07-10 07:39:50

vekil maaşlarına 900 tl daha artış yapın askeri ücretli gebersin :)

Avatar
Hasmagusali 2018-07-10 14:54:18

Nerde o sendikalar. Bu ctp ne zaman gelse anamiz sikilir be yahu. Gidin be Allahin belalari. Aha bu isi beceremezsiniz. Ben da ctp liyim nalet okurum.

Avatar
daha dur bakalım 2018-07-10 09:22:23

Daha bekleyelim bakalım neler olacak sonunda aç kalacagız. yakıta zam elektriğe zam yiyecege zam zam da zam.. devam edin secimlerde o vaatler bu vaatler hani iyiye gideceğimize kötüye gideriz kim gelirse gelsin bu hukumet aynı bosuna vaadetler sunmayın insanlara kandırmayın....

Avatar
vatandaşşş 2018-07-10 12:05:08

kansızlarrrr oy istemeye geleceksiniz ekşinin dalını kestim ucunu sivrilttim bir kadı vazelinlemesi geldiğinizde elinize verecem bakayım elmi yaman beymi yaman

Avatar
harranlı 2018-07-10 12:20:41

asgari ücrete zama gelince 6 aylık süreci bekleyen hükümetimiz diğer herşeye günü brlik zam yapabiliyor tebrikler !!!!

Avatar
yılmaz donuk 2018-07-10 14:19:41

asgari ücret bu kadar yüksek olursa zamlar da böyle olur.

banner5

banner31