26 Mart 2020 Perşembe 22:36
43512 Okunma
Emeklilere maaş müjdesi!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faiz Sucuoğlu, sigorta emeklilerinin maaşlarının yarın ödeneceğini duyurdu.

Maliye Bakanı Olgun Amcaoğlu, akşam saatlerinde emekli maaşlarının 1 Nisan Çarşamba günü ödeneceğini duyurmuştu.

Ancak, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faiz Sucuoğlu kişisel sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklama ile sigorta emeklilerinin maaşlarının yarın ödeneceğini açıkladı.

Anahtar Kelimeler:
KKTCEmekliEmekli Maaşları
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Daş 2020-03-26 23:50:25

Bunu 5. Dünya ülkeleri müjde olarak verir

Avatar
VaTaNdAş 2020-03-27 09:51:42

Kusura bakmayın ama maaşlar ödeniyor diye müjde vermek ancak geri kalmış ülkelerde olur...Yarın insanlar maaşlarını almak için bankalara,ATM'lere yığılırsa ne olacak? Büyük bir risk değilmidir bu? Umursuyorsanız vakit varken ve acilen bu işin önlemini alınız be efendiler!!!
DİMYAT'A PİRİNCE GİDERKEN EVDEKİ BULGURDAN OLMAYALIM....

Avatar
Teşekkür 2020-03-26 23:56:01

Çok teşekkür ederiz efendim. Bizi ihya ettiniz. Allah ne muradınız varsa versin. Bin kere teşekkür.

Avatar
vatandaş 2020-03-27 08:49:48

Yarın bol bol 65 yaş üstünü atm lerde ve bankalarda göreceğiz o zaman...
Keşke bu işede bir sistem bulsaydınız. mesela ben yarın annemin maaşını çekmek için atm'ye giderken polis çevirirse ne olacak?? Sokaga çıkma yasağını çiğnemiş mi oluyorum. Birde ceza mı yiyeceğim...???

Avatar
Hikmet yıldırım 2020-03-27 11:41:13

Bugün için mi yatacak emekli maaşları acaba

Avatar
Emin Yıldırım 2020-03-27 12:05:37

Allah razı olsun devletimizde

Avatar
Haife 2020-03-27 18:23:49

Çok Güzel

Avatar
Vahyeddin Tecik 2020-03-27 18:25:06

ALLAHU TEALA Devletimize sayın dünya Liderimize zeval vermesin.RABBİM razı olsun.Bütün dünya takdir ediyor ama içimizdeki vatan hainlerinide kahrı perişan etsin

Misafir Avatar
Yazıklar Olsun! 2020-03-31 22:04:17 @Vahyeddin Tecik

Siktir git be Allahın cahil çobanı!

Beğenmedim! (0)