06 Mayıs 2020 Çarşamba 12:21
19008 Okunma
Ercan Havaalanı'na uçak indi

Tailwind hava yollarına ait uçak Ercan Havaalanı’na indi.

Öğrenci taşımak için ülkeye geldiği öğrenilen uçağın 15 dakika Önce Ercan Havaalanı’na indiği öğrenildi. 

Türkiye’den havalanan saat 12.00’ye doğru Ercan’a inen uçağın adada bulunan öğrencileri taşımak için geldiği öğrenildi.

Uçağın 12.45 dolaylarında öğrencileri alıp gitmesi bekleniyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Habere Bak 2020-05-06 14:48:59

Sankide ufo indi :)))

Avatar
Erdogan 2020-05-06 19:57:18

Arkadaslar heyecanlanmayın. Hükümet icin yeter artık bu uaptığınız bu yorumlar. Adada su an sıfır vaka var. Hükümetemize helal olsun verilen uğraslar ve tüm cabalar icin. Ayrıca bu ucak iran öğrencilerini almaya geldi ve ülkelerine gidiyorlar. Onlarda her evlat ve can gibi ailelerini özledi ve be zor sürecte onlarįn yanında olmak ister. Hükümete söylenen tüm kötü sözler yeter artık. Bu hükümet daja ne yapsın sizin icin.
Saygılarımla

Avatar
unknown 2020-05-07 07:10:23

turkiyeye demediğini bırakmayan bazı kıbrıslılar karagöz dedikleri türkler 51 ülkeye yardım ediyor turkiye bakın halinize şimdi öğrenci yok hiçbirşey yok birde buradan yardım gelmese haliniz dahada ne olurdu düşünebiliyormusunuz.... adada kira inşaat gıda öğrenci meyhane afedersiniz gece kulübü dışında başka gelir yapılması gerekmiş demekki üretim yapılmalı... niçin kimse ekip biçmez o güzel topraklarda ..bahçelerdeki meyveyi bile üşenirler toplamakta. onu bunu istemiorum adayı mahfedior diyordunuz buyrun siz size kaldınız.... kıbrısta para yok.... hastane yok.. hiçbirşey yok öğrencilere içine eski puslu eşya koyup sterlinle kakaladiklaringunleri özleyecekler... ve türklere karagöz demekten vazgeçerler guneybrum haberin die elinden geleni yapior avrupaymis.. pislikten yanılıyorlar. ülkenizin başındakiler koskoca para varmis ya adada 1500 tl mi dağıtabildi askeri yardimmista bilmem neymiş... işleri hikaye... beğenmedikleri erdoğan çatır çatır yardımları yapior tc vatandaşlarına... ülkenin hazine bakanı bile çocuk doktoru daha ne olsun hersey tirt.. 5 tlik seyi 30 tlyq kendi halkina kakalayan halk

Avatar
unknown 2020-05-07 07:10:40

turkiyeye demediğini bırakmayan bazı kıbrıslılar karagöz dedikleri türkler 51 ülkeye yardım ediyor turkiye bakın halinize şimdi öğrenci yok hiçbirşey yok birde buradan yardım gelmese haliniz dahada ne olurdu düşünebiliyormusunuz.... adada kira inşaat gıda öğrenci meyhane afedersiniz gece kulübü dışında başka gelir yapılması gerekmiş demekki üretim yapılmalı... niçin kimse ekip biçmez o güzel topraklarda ..bahçelerdeki meyveyi bile üşenirler toplamakta. onu bunu istemiorum adayı mahfedior diyordunuz buyrun siz size kaldınız.... kıbrısta para yok.... hastane yok.. hiçbirşey yok öğrencilere içine eski puslu eşya koyup sterlinle kakaladiklaringunleri özleyecekler... ve türklere karagöz demekten vazgeçerler guneybrum haberin die elinden geleni yapior avrupaymis.. pislikten yanılıyorlar. ülkenizin başındakiler koskoca para varmis ya adada 1500 tl mi dağıtabildi askeri yardimmista bilmem neymiş... işleri hikaye... beğenmedikleri erdoğan çatır çatır yardımları yapior tc vatandaşlarına... ülkenin hazine bakanı bile çocuk doktoru daha ne olsun hersey tirt.. 5 tlik seyi 30 tlyq kendi halkina kakalayan halk

Avatar
OZLEM 2020-05-07 14:44:03

YOOOKK VALLAHIII CEHALETLE BESLENEN BIR ULKE OLDU KKTC... ıranlı ogrencıler ıcın IRAN hukumetı kendı ucagını gonderdı... olay buuu... kaldırdınız vurdunuz ortalıgı vAllahııı... cehaletle dolu ınsanlar turedı artık...pessss...

Avatar
Niliki 2020-05-07 15:33:41

Biz 2 yıl üstüste Kıbrısa tatile gittik.Hiç kimseden garip bir muammele görmedik.Sadece biraz pahalı evet ama trafikteki medeni tavırlar hayranlık uyandırıcı

Avatar
ERALP 2020-05-06 15:06:56

TATAR KUTRET ISTIFA DURMADAN UCAK INDIRIN KORONA YOK BIZ GUNEYE ISLERMIZE GIDERSEK KORONA VAR.ISTIFA

Misafir Avatar
tesla 2020-05-06 22:37:59 @ERALP

gercekten cok cahilsin keske oksijen tuketmesen !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hilal zeyrek 2020-05-06 17:57:10

Yalaniniz batsın. Hangi öğrenciler gidiyormuş.iki aydır buradayız.kimsenin bizi ülkemize götürdüğü yok. Bilgi verdigide yok.