20 Haziran 2020 Cumartesi 10:53
4299 Okunma
Ercan-İstanbul tarifeli seferleri bu akşam başlıyor

Türk Hava Yolları’nın Ercan ile İstanbul arasında karşılıklı kısıtlı tarifeli seferleri bu akşam başlıyor.

İstanbul-Ercan arasında yapılacak uçuşlar, haftada 4 gidiş, 4 dönüş olarak planlandı.

İstanbul Havalimanı’ndan kalkacak THY’nin TK 970 sefer sayılı uçağının, bu gece saat 11.20 sıralarında Ercan Havaalanı’na inmesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 20.06.2020 11:39
Anahtar Kelimeler:
ThyTürk Hava Yolları
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç 2020-06-20 14:44:03

Vay halimize

Avatar
Ramazan 2020-06-20 14:42:51

Karantina yokmu

Avatar
Vatandaş 2020-06-20 15:45:11

Hes koduda alsalar mes koduda hastalık dünyayı sarmış almış başını gitmiş kimse durumun ciddiyetinde değil gibi vahimde ne vahim bu nusubetler insanoğlu aç gözlülüğü doyumsuzluğu vicdansızlığın merhametini insanlığını kaybetmiş bir toplumun esareti onun için kimse ben iyiyim dürüstüm yapmadım yemedim insanım doğruyum asla demesin insanoğlunun yapmadığı pislik halt kalmadı hayvanlar bizlerden bin kat daha dürüst temiz merhametli ve sadık bu bir gerçek artık bu saatten sonra herkes kendi kendini ancak kandırır kimse hiç dedimi ya bu nusubetler hastalıklar geliyor yav biz ne yaptık ders alanımız varmı asla inadına para inadına hırs ev araba yat kat villa arlanması olmayan bir varlığız boşuna dememişler dünyanın en tehlikeli varlığı insanoğludur

Avatar
Gibri 2020-06-21 19:47:43

Tek gidiş

Avatar
Yardım 2020-06-20 11:37:52

KKTC kimliği ile uçacaklar HES kodunu nasıl alacak?

Avatar
Cipre 2020-06-20 11:45:58

Hes kodunu tc vatandasligin varsa msj yoluyla alabiliyorsun yoksa istemiyorlar benim esim ve onun uzerinden kizimin vardionlara istediler hatta kizim kktc dogumlu olmasina ragmen istediler ben sadece kktc vatandasiyim benden istemediler..

Avatar