01 Şubat 2020 Cumartesi 10:37
Erdoğan,KKTC’ye kaynak aktarılmasını öngören kararnameyi onayladı
banner48

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin çeşitli sektörlerinin ihtiyaçlarının giderilmesi ve alt yapı sıkıntılarının aşılması projelerine yönelik 170 milyon Türk Liralık destek sağlaması ile ilgili kararnameyi imzalayarak yürürlüğe girmesini sağladı.

Başbakanlık Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre, kararname ile 25 Ocak tarihinde Türkiye ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti arasında imzalanan 20 Temmuz 2019 tarihli Türkiye Cumhuriyeti-Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti İktisadi ve Mali İşbirliği Anlaşması’nın tadiline ilişkin ek protokol onaylanmış oldu.

Türkiye Cumhuriyeti adına Hazine ve Maliye Bakan Yardımcısı Bülent Aksu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti adına da Başbakanlık Müsteşarı Ömer Köseoğlu’nun imza koydukları ek protokolün bugünden itibaren uygulamaya girmesiyle birlikte geçen yıl Türkiye tarafından projelere ayrılan ancak kullanılamayan kaynaklar bu yıla aktarılacak.

Ek protokol 2020 yılında imzalanacak yeni Türkiye- Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Mali ve İktisadi İşbirliği Anlaşması’na dek yürürlükte kalacak.

Son Güncelleme: 01.02.2020 17:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gibri 2020-02-01 20:42:22

T.C den para almayın , hem sahilleri hem dağlardakiişgalciler geri dönsün bir kuruş istemeyik hem çirkin suratların dan kurtuluruz

Misafir Avatar
nmk 2020-02-07 15:51:01 @Gibri

olmayan beynine gibriim... ha saa da gibriyim...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türkiye olmasa kktc bir hiç 2020-02-03 11:37:37

Bana bakın amk sürtükleri ermeni yahudi rum ne oldukları belli olmayan rum dönmeleri türkiye hakkında bir kötü yorum dahi yaptığınız an o adayı kan gölüne çevirirler akıllı olun kıbrısta bizimdir herkes ayağını denk alsın biz para göndermesek karılarınızı rumlara siktireceksiniz şerefsizler

Misafir Avatar
mistoria 2020-02-08 15:33:11 @Türkiye olmasa kktc bir hiç

Kardeş o kadar sinirlenme. Kendilerini bizden görmüyorlarsa yapacak bir şey yok. Zorla insanları Türk yapamazsın. Zaten bu şeref herkese verilmez. Gitsinler rum yancısı veya İngiltere yalayıcısı olsunlar. Neyse, sadece Kıbrıs Harekatına üzülürüm. Türk olarak görevimizi yaptık ve kardeşlerimize yardım ettik, birlikte savaştık ama boşunaymış. Harekatta şehit olan askerlerimize, o dönemde ülkemize yapılan ambargo yüzünden kötü günler geçiren halkımıza üzülüyorum ya. Boşunaymış ya.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2020-02-04 15:34:03 @Türkiye olmasa kktc bir hiç

çok haklısın gaco :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cemal baxi 2020-02-03 15:05:28 @Türkiye olmasa kktc bir hiç

ananın amı senin . karını kızını bir amerikalı siksin senin inşAllah .

Beğenmedim! (4)
Avatar
Vatandaş55 2020-02-01 12:44:43

Erdoğandan paraları alırsın, türkiyelileride govalarsın demi ayşegül baybars hanım.

Avatar
Kıbrıslı 2020-02-02 14:51:16

Vatandas55 dunkof herıf siz bizden daha fazlasınız bu adada, hastaneler, daireler sizin için çalışır sız yersınız paraları ki gonderırler vordozmeno senı, gocalar giden gerı memleketınıze

Misafir Avatar
TÜRK 2020-02-07 22:44:58 @Kıbrıslı

o dediğin yerlerin tüm ödemeleri türkiye tarafından ödeniyor zaten hastane diyorsun sanki hastaneniz var birşeyden anlamazsınız anca boş konuşursunuz sizi köpeklerin önünden aldık adam ettik ama siz hala köpek olmanın peşindesiniz böyle devam edin siz :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Efe Egeli 2020-02-03 19:26:44

Gündem Kıbrıs ilk yorumda yer alan kelimeler, hiç mi bir kontrolden geçmez Bu kadar zor mu? Burada fikir özgürlüğü değil küfür hakaret taciz nefret var. Lütfen basın etik kurallarına uyun silin bu iğrenç yorumu Zaten bu aciziyette ve basitlikte yorum yapan bırakın Türk olmayı insan bile olamaz.

Avatar
Gili 2020-02-03 10:23:34

Devletimiz icin gerekliydi Erdoganin gotunun giliyim

Avatar