25 Ağustos 2018 Cumartesi 09:05
Erhürman: Eleştirileri dikkatle takip ediyorum

Erhürman’ın açıklaması şöyle:

“Bayram tatilinde sosyal medyayı biraz daha yakından izleme fırsatı buldum. Alınması gündeme gelen her tedbirle ilgili olarak söz konusu tedbirden olumsuz etkileneceğini düşünenlerin bir kısmından tepki geliyor. Kimi zaman küfürlere maruz kalıyor, kimi zaman tiye alınıyoruz. Beceriksizlik, acemilik, cehalet iddiaları havada uçuşuyor. Öneri ise yok denecek kadar az. Herkes bu olağan dışı dönemde olağan dışı önlemler alınması gerektiğinin farkında aslında. Mesele, her bir kişinin bu çorbada tuzu olmasında ve bakış açısını “ben bu dönemi zarar görmeden nasıl atlatırım”dan “bu dönemi başta dar gelirliler olmak üzere bir halk olarak en az zararla atlatabilmemiz için ben ne yapabilirim”e çevirmekte. Hiç kimseye kızmıyor, darılmıyor, eleştirileri dikkatle ve soğuk kanlılıkla takip etmeye çalışıyorum. Ama bilinmelidir ki bu dar boğazdan halkımızı en az zararla geçirmek için hükümet olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da ilgili tüm kesimlerle görüşerek yapılması gerekenleri kararlılıkla yapmakta herhangi bir tereddüt göstermeyeceğiz…”

banner22
Son Güncelleme: 25.08.2018 12:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakkı 2018-08-25 12:10:44

Dili olan konuşur,ama bilir ama bilmez.Herkesin işine nasıl gelirse Sn.Başbakanım...Kimse de çıkıp eleştiri yaparken "bu iş de böyle olsun" demez öneri getirmez..Yalnızca ileri geri konuşmayı,yıkıcı eleştiri yapar yada küfreder...Biz böyleyiz işte...

Avatar
Atıf 2018-08-25 11:42:13

Şimdi sen ne demek istedin be "yanlış söz" arkadaş? Anlaşılır değil yazdıkların..Bir yerlere kızmışsın sen belli de,ne demek istiyorsun güzelce bir anlat bize..Hadi evladım bakim!

Avatar
Zarife 2018-08-25 12:04:38

Allah sizden razı olsun Sn.Başbakanım..İyi niyetinize ve çalışmalarınıza olan güvenimiz tamdır.Zorlukların farkındayız,çoğu şeyler kolay olmuyor...

Avatar
Vatandaş 2018-08-25 14:41:04

Sayın başkan,toplumsal dayanışma ve olağan üstü önlemden bahsediyorsak herkes elini taşın altına koymalı ama ne için?Eğer dar gelirli vatandaşı korumaksa amacımız dar gelirli olmayan kesimden ayda 50 lira Sosyal Yardım dairesi desteği toplayınız

Avatar
Mehmet Metcooglu 2018-08-26 19:31:38

Sn basbakan AKM de sivil toplum orgutlerı siyasi parti temsilcileri ozel sektör calısanları ile halka acık bir calıstay duzenleyın bu ulkede neler yapılması gerekir bır goruslerını herkes soylesın bakalım bireysel menfaat mı ulkesel menfaat mı onemlı bir gorelım ki neler yapılabılır bu ulkede

Avatar
Doğru Söz 2018-08-25 11:20:59

Yandaş ve ileride sizden aday olacak üyelerini satan yaratıklarla mı birlikte? Bunun adı da sivil toplumla mı oluyor?
Allah bu ülkenin siyasilerini da, siyasilerin adamı olmuş şerefsizleri da, yolsuzluk yarattıklarını da, sahtekar yarattıklarını da, yalaka insanlarını da
bildiği gibi yapsın!

Avatar
Vatandaş20 2018-08-25 15:29:39

Kiralarda kur sabitlemesine gidilmesi çok yanlış bir uygulamadır.

Misafir Avatar
Ali 2018-08-25 20:36:19 @Vatandaş20

Yadi RE? Bir taraftan eksildinmi yoksak? Yoksa şimdi ucuz viskimi içecen? Doymadınız be amma...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bay B 2018-08-25 10:27:00

Müracaat affı çıkarın küçük çocuklar orda anneleri tc bir çok war böyle her gün dış işlerinin kapısında bilgi almaya çalışanlar
Bunu değerlendirin we ülkenin aile bütünlüğü Sağlayın

banner5

banner31