24 Haziran 2020 Çarşamba 22:36
2185 Okunma
Erhürman’dan hükümete çağrı

Cumhuriyetçi Türk Partisi Genel Başkanı Tufan Erhürman kişisel sosyal medya hesabı üzerinden hükümetin 1 Temmuz’da başlayacak olan açılma kararını değerlendirdi.

Bazı bakanların karantinasız açılma konusunda endişeli olduklarını açıkladıklarına dikkat çeken Erhürman, hükümetin 1 Temmuz'da karantinasız dışa açılma kararını geri alması gerektiğini vurguladı.

Erhürman’ın açıklaması şöyle:

İnsanlarımız 1 Temmuz'da karantinasız dışa açılma konusunda endişeli. Bu endişenin sebebi belli: Yapılması gereken hazırlıklar bin türlü uyarıya karşın yapılmadı ve özellikle son dönemde yaşanan gelişmeler hükumetin "yeni normal"i bilimsel temellerde yönetebileceğine ilişkin güveni sıfırladı.

Bugün görüyoruz ki bazı bakanlar da endişeli olduklarını açıklıyorlar. Herhangi bir bilim kurulunun bize açıklama yapmasına ilişkin beklentimiz de kalmadı. Bu şartlarda nasıl beklersiniz insanlarımızın endişe duymamasını? Yapabileceğiniz ve yarattığınız bu şartlarda yapmanız gereken tek şey kaldı: 1 Temmuz'da karantinasız dışa açılma kararını da geri alacaksınız...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bir Kibrisli 2020-06-24 23:03:36

CTP ci degilim ama Erhurman burada haklidir. Bu is bir politika meselesi degildir SAGLIK meselesidir. Kimse politikayi bu ise bulastirmasin. 1 Temmuzdaki acilim basimiza altindan kalkamayacagimiz buyuklukte bir felkate acacaktir. Bu kararlarin tekrar konusulup degerlendirilmesi gerkelidir. Lutfen bu konuda butun hayatini sagliga adamis profesorlerimizi uzmanlarimizi dinleyin. Bu is politkacilarin isi degildir, saglikcilarin anladigi bir istir. Onlarin fikirlerine kulak verin.

Avatar
Kibris kibris 2020-06-24 23:02:29

Vallahi baskan haklisin.ama hukumet su anda karmakarisik..herzamanki gibi gene alicengiz oyunlari oynuyor...onlar da biliyor pilleri bitti

Avatar
Adil 2020-06-24 23:51:25

Londrada yaşayanlar ne zaman milliyrtci oldu para için memleketini satanlar onlar hiç gelmesinler

Misafir Avatar
Vatandaş 2020-06-25 09:03:01 @Adil

Londra en doğrusunu söyledi...Neyi kaldı ki bu memleketin,hali işte ortada..Ersin Tatar başbakan,Kudret Özersay başbakan yardımcısı!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
londra 2020-06-25 00:47:36 @Adil

kibrisiniz da oldg gibi gotunuze girsin

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
gendim 2020-06-24 23:53:00 @Adil

VAllahi cok dogru soyledin. Bu isi milliyetcilige donusturmeye calsillar. Guleyim bari.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kemal 2020-06-25 06:35:07

Erhurman bu konuda çok haklı bravo

Avatar
virus 2020-06-25 01:01:08

virus diyorki ya beni sececeksiniz ya da sefilligi ucuncu seceneginiz yok

Avatar
Vatandaş 2020-06-24 22:55:29

Başbakan oldun rezil süfa ettin bıraktın gaçtın hala konuşun be garagöz bırak bir kenarda dur sakin bak Tatar başkan konuşur icraatta var okadar helal olsun

Misafir Avatar
Sami 2020-06-25 09:05:50 @Vatandaş

Hassiktir bre çoban ordan..Senin götünün dribbası cahil dağlı..Konuşacağına dön da bir osur daha iyi anlatın ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
londra 2020-06-24 23:10:44

acilmazsaniz ve turkiyeden baska para gelmezse boktur isiniz erhurmanin istededigi de bu yok ki sagligi dusunuyor

Misafir Avatar
Sadık 2020-06-25 09:08:03 @londra

Be "CEMAL" gardaş,tabak yıkarken akılları ancak bu kadar çalışır be..Kusurlarına bakma zavallıların sen da..Ha de geç...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cemal 2020-06-24 23:35:13 @londra

Yahu bu londradan hic dogru konusan insan cikmazmi yaw. Be gardas hangi dunyada yasarsiniz.hahha

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bir Kibrisli 2020-06-24 23:20:38 @londra

Sen onu siktir et de gercekleri konusalim. Turkiyeden 1 Temmuzda bize hastaligin bulasma riski var. Bu degismeli yoksa hepimiz boku yiyecegiz,.Gercek bu, bunun alti ustu yok . Ister begen ister begenme. Politikayi bir kenara birak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Lefkelim 2020-06-24 23:03:19

Gaçtıda nasıl gaçtı arkaya bakmadan kaos içinde bıraktın hala ne diye gendini yorun söylenin mamba gumba lop lop şak şak yemezler o günler bitti herkese çay boşlara yok başka kapıya sıradaki

Misafir Avatar
One of Three 2020-06-25 09:10:22 @Lefkelim

Fuck Offffffffffffffffffffffffffffffffffff....................

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Huseyin 2020-06-24 23:33:20 @Lefkelim

Maa nere gacti be. Kudret gacti asil bok gibi birakti 4lu koalisyonu. Yarin tatari da birakip gacarsa tatar birakip gacti deycen heralde.

Beğenmedim! (0)