26 Aralık 2019 Perşembe 16:34
9985 Okunma
Erol Diker’in istinafı dinlendi 

(Kamalı Haber) - Özoğlu Mustafa Diker’e tecavüz edip, kimseye söylememesi için döve döve öldüren mahkûm Erol Diker hem almış olduğu 40 yıllık hapis cezasını çok bularak hem de cinayeti planlı işlemediğine dair dosyaladığı istinaf Yagıtay Ceza Mahkemesi huzurunda dinlendi. Yargıtay Ceza, istinafı kararı okunmak üzere süresiz erteledi. 

KKTC’de, 2013 yılında büyük infiale neden olan ve “küçük Mustafa cinayeti” diye bilinen cinayet olayından ötürü müebbet hapis cezasına çarptırılan baba Erol Diker, mahkeme kararını hatalı, cezasını da çok bularak Yüksek Mahkeme’ye başvurdu.

Son Güncelleme: 26.12.2019 17:44
Anahtar Kelimeler:
Erol Diker
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2019-12-26 16:45:36

Dışarı çıksan bile insanların yüzüne nasıl bakacan bre şerfsiz..

Avatar
piremses 2019-12-26 16:56:19

HASTALIKLI YARATIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
Bülent35 2019-12-26 18:34:26

Bütün dünyadaki çocuklar hepimizin canı kanıdır melektir Allah hepsini kazadan beladan nüsübetlerden kötülüklerden sapık istismarcı naletlerden korusun amin amin amin bu nalet adam Allahtan bulur elbetteki er yada geç

Avatar