25 Aralık 2019 Çarşamba 13:30
6386 Okunma
Esra Korcan son yolculuğuna uğurlanıyor

Turunçlu Kavşağı yakınlarında dün sabah meydana gelen trafik kazasında hayatını kaybeden Esra Korcan  son yolculuğuna uğurlanıyor.

Yoğun bir kalabalığın katıldığı Esra Korcan’ın cenaze töreninde aile yakınları siyasilere isyan ederek  "vekil, bakan cenazeye gelmesin" diye feryat etti.

Anahtar Kelimeler:
Esra Korcan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MAĞUSALI.. BAHTI KARALI.. 2019-12-25 14:28:27

Halkın yüzde sekseni telefonda konuşarak araba sürüyor. Mağusada böyle. Artık kural yok. Herkes eğitime önce kendinden başlasın. Bariyer de olmalı tabii.

Avatar
dervis 2019-12-25 14:32:44

tek suclu bu yonetimleri, ayni insanlari yillardir secen biziz. baskasi degil. her toplum layik oldugu sekilde yonetilir. bari organize olalim, yolu kapatalim..basbakan surekli istanbulda ama basbakanligi basip eylem yapalim. bariyerlerin parasi ulastirma bakanligi butcesine aktarilana kadar eylemler devam etsin..hong kong'taki insanlarin cani yok mu. hergun gaz, hergun cop yerler..yoksa facebooktan sallamakla ersini, tacoyu, amcaoglunu rahatsiz bile edemeyiz. bu arada trafik kazalarini onleme dernegi diye bir dernek vardi bir zaman..hic etkili bir eylem yaptigini veya organize ettigini duyan var mi.

Misafir Avatar
TKÖD 2019-12-25 15:52:19 @dervis

TKÖD başkanı da siyasiler gibi 20 senedir aynı

Beğenmedim! (0)
Avatar
MAĞUSALI 2019-12-25 14:30:00

TELEFONLA KONUŞURKEN ARABA SÜRENLER VAR.

Avatar
Sahte ve Naylon Devlet 2019-12-25 14:48:04

Araya tel cekip arkasina iki yabanci asker koymakla, onun bunun parasiyla, calinti topraklar uzerinde devlet oldugunu zannedenler var

Avatar
Grev 2019-12-25 15:07:38

Bizi kandırıp oy alsınlar diye siyasi partilere verilen ödenek ulaştırma bakanlığına ayrılana kadar genel grev yapılsınç

Avatar
Magusalı 2019-12-25 15:55:14

Yollarda merkezkaç kuvvetine göre meyiller verilmemiştir. Bu nedenle yol düz görünüp vermekte ve süratle gidildiği zaman yoldan kaçmaktadırlar. Yollar yanlış yapılıyor.

Avatar
Magusalı 2019-12-25 16:02:09

Yıllar önce Sn Ata Atun Ciklostaki keskin virajda savrulan ve kaza yapmaya ramak kalan bir aracın hesaplarını yapmış ve kavşağın ne denli tehlikeli olduğunu belirtmişti.

Avatar
MEHMET 2019-12-25 13:59:56

KAHROLSUN YETKİLİLER!!!!!!!!!