27 Ağustos 2019 Salı 13:02
Eylem sonuç verdi

Avcılar Federasyonu'nun bugün yaptığı eylem sonuç verdi. 

Başbakan Ersin Tatar ile görüşen Avcılar Federasyonu heyeti 52, 54 ve 55 numaralı bölgelerin İnce Av Sezonunda ava açılacağını duyurdu.

Görüşme sonrası açıklama yapan Avcılar Federasyonu Başkanı Erhan Keser, 52, 54 ve 55 numaralı bölgelerin İnce Av Sezonunda açılmasına, 51 ve 53 numaralı bölgelerin ise güneş panelleri bulunması nedeniyle kapalı kalmasına karar verdildiğini açıkladı.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Eylem
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Magusalı 2019-08-27 14:23:34

Tanıdıklarım var. Askerlikten muaf. Sakatmış diye. Ancak elinde tüfek dağ dağ dolaşmaya sakat değil. Bu ayrı bir çelişki.

Avatar
Rez Van 2019-08-27 15:17:02

Av yasaklanmalıdır. Tiplere bak sebebini anla

Misafir Avatar
van rez 2019-08-28 09:01:30 @Rez Van

O tipler giylasin seni baska bisey istemeycen

Beğenmedim! (3)
Avatar
Realıst 2019-08-27 13:28:19

Hale bak be,memleket yangın yerine döndü bunların derdine bak!!! hep devletin işçisi memuru,amiri,müdürü vs.içlerinde gariban özel sektörü çalışanı yok.

Avatar
Magusalı 2019-08-27 14:18:15

Bu bölgelerde bahçem olsa izin veren makamları dava eder ara emri alırdım. Hiçbir bakan veya makam özel mülkiyete girilmesine izin veremez. Anayasa özel mülkiyeti koruyor. Karar yanlıştır. Bu kararı alan bakanlara oyum yoktur.

Avatar
Magusalı 2019-08-27 14:21:28

İngilterede avlanmak için özel avlanma bölgeleri mevcuttur ve özeldir. Paranı ödeyerek girip avlanabilirsiniz. Sürü ile Avcı her birinin de iki köpeğı özel mülklerde koşuşuyor. Kimisi ise çipler ile. Bu kepazeliğe hükümetin bir son vermesi gerekiyor.

Misafir Avatar
spear 2019-08-28 09:07:41 @Magusalı

herşeyimiz ingiltere gibi da avımız galdı eksik öyle olsun begenmezsan burayı kostur ingiltereye avcılar kültürümüze geleneğimize doğamıza sahip çıkan tek topluluğumuzdur

Beğenmedim! (3)
Avatar
Magusalı 2019-08-27 14:25:43

Av bölgeleri özelleşmesin gerekiyor. Parasını ödeyeceksin bölgeye girip avlayacaksın, spor ise işte spor budur.

Misafir Avatar
a4 2019-08-28 09:09:42 @Magusalı

sende para bok heralde özel avlak açmayı düşünün

Beğenmedim! (4)
Avatar
garip 2019-08-27 14:37:24

buyrun gelin bakalım bizim bahçeye de avlayın sizi göreyim.

Misafir Avatar
şillo 2019-08-28 09:04:49 @garip

ava açık her yerde avlarık telliysa bahcen iceriye girmeyik ama böyle gelinda avlayın gelinda onu bunu yapın der gibi milleti kışkırtma yarın biri gelir avlarsa da kavga edersanız kimse zarar görmesin insan gibi konuşmayı öğrenin

Beğenmedim! (3)
Avatar
avcı 2019-08-27 15:02:32

tamam erhan başkan dediğin gibi beş parmagın beşi bir değil aramızda çürük elmalar var den iyi güzel bu çürük elmalar daha piyasada gezer ve bir güzel av yapar doğaya ve bahçe sahiplerine zarar vermeyeceklerine garanti verin bol keseden atmayın ltf

banner5

banner31