19 Mayıs 2019 Pazar 11:43
Fatih Altaylı: KKTC , Güney Kıbrıs'tan çok daha bağımsız

Türkiye’nin tanınan gazetecilerinden biri olan HABERTÜRK yazarı Fatih Altaylı, bugünkü köşe yazısında, Yunan Estia gazetesinin Yunanistan Başbakanı Alexix Tsipras'ın, Kıbrıs'tan asker çekmesi karşılığında Türkiye'ye, Doğu Akdeniz'deki doğal gazdan pay önereceği iddialarını ele aldı.

“Sevinilecek bir şey değil, aklınızı başınıza toplayın” başlıklı köşe yazısında Altaylı, şu ifadelere yer verdi: 

“Türkiye asker çekerse, Yunanistan Türkiye’ye Kıbrıs doğalgazından pay önerecekmiş. Hadsizlik bir yana hani Kıbrıs Cumhuriyeti bağımsız bir ülke idi? Atina’dan yönetilen bağımsız cumhuriyet bu mu? Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti bile çok daha bağımsız. Açık...”

banner22
Son Güncelleme: 19.05.2019 11:50
Anahtar Kelimeler:
Fatih Altaylı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2019-05-19 13:26:49

Boktur!
Boktur, KKTC daha bağımsız!
Dünyada KKTC'den daha bağımlı bir ülke var mı? Var deyen somut birşeylerle söylesin. Lâga luga olsun diye değil.
Ordusu, polisi, bütçesi, eğitimi, turizmi, telefon ve interneti, ulaştırması, yatırımları ve ekonomik paketleri vs ve her şeyden önemlisi nüfusu ile bağlı. Neyi kaldı?
Fatih Altaylı biraz olsun düşünerek konuş. Her ne kadar Türkiye'de herkes algı oluşturmak ve birilerini kandırmak için konuşsa da...
Bu adada semalarda 5 bayrak dalgalanır.

Avatar
Kemal 2019-05-19 17:27:40

Kibrisli gidiyon ya Güney’e okadar memnun san gavurkardeş lerin le kal biz memnunuz halimizden memnun olmaya başını çaresin bakar ok Kıbrıs Türk’ün dür öyle olacak ok ;)

Avatar
Hakan 2019-05-20 01:02:17

Hiç anlamamışlar yazının içeriğini yazık . Rumlar için Yunan Başbakan'ı konuşuyor R
unlar ses etmiyor Kıbrıslı Türkler için Türkiye konuşunca neler neler yazılıyor YAZIKLAR olsun milliyetinden utananlara

Avatar
Kibrisli 2019-05-19 16:21:19

KAKATC = Türkiye'nin işgali altında tutulan, Kibris'in kuzeyindeki toprak parcasi uzerinde kurulmuş Türkiye'nin alt yönetimi. Ki Kibris'in yarısını işgalinde tutan Türkiye, altina imza attigi Cenevre Konvansiyonuna aykırı olarak-savas sucu isleyerek- adaya TC nüfusunu tasimakta ve adanin sahibi olan Kibrislilari asimile ederek, karasakallarin yurdu yapmaya kararli görünmektedir.Hele bir de hiç sıkılmadan utanmadan KC Devletine ait gazdan da pay isteme cüretini göstermekte ve Kibrislilari hizla savaşa sürüklemektedir. Türkiye'nin koşulsuz ve şartsiz olarak Kibris'taki isgaline derhal son vermesi gerekirken, simdi de hic yuzu kizarmadan tehditle gaz dilenciliği yapmaktadir. Turkiye bu iste !

Misafir Avatar
MURAT 2019-06-10 17:48:17 @Kibrisli

Bu yorumu yapan adamı nasıl adada tutuyorsunuz? Bu ne kin, bu ne nefret? Bizi Kıbrıs Türk'lerinden koparamayacaksınız. Ben İstanbul'dan yazıyorum ve açıkça söylüyorum Kıbrıs Türkleri ile biz kan ve can kardeşiyiz bizi bu yorumlarınız manupüle etme çabalarınız bölemeyecek!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sensei 2019-05-23 18:22:20 @Kibrisli

Anladım... sen ninene bir rumun tecavüz etmesini istiyordun. özür dileriz dedelerimiz buna engel olduğu için...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
7 garnını 2019-05-20 10:15:56 @Kibrisli

Ulan pislik köpek defol git güneyemi giden, Yunanamı giden nere gidersen git..

Beğenmedim! (8)
Avatar
Adam 2019-05-20 01:05:52

Hep derim bu Türkiye fobisi olanlar aşağılık kompleksine sahip insanlar. Türkiye'deki CHP lilerde de aynı kompleks var adamlar Türkiye'de yaşıyor Türkiye'yi yabancılara şikayet ediyor hani atasözümüz kol kırılır yen içinde kalır

Avatar
Doğrucu 2019-05-20 01:09:38

Kıbrıslı rumuzuyla yazan kişi nereli acaba . Gerçekten kıbrıslıysa Ülkesine kakatc Nasıl diyor ? Yok eğer Kıbrıslı değilse bu rumuzla Nasıl böyle çirkin konuşuyor. Bu durumda ne demeli varın siz düşünün

Avatar
Doğrucu 2019-05-20 01:17:27

Kıbrıslı rumuzuyla yazan kişi nereli acaba ? Kıbrıslıysa neden Ülkesine kakatc diyor ?Yok Kıbrıslı değilse neden konuşuyor?

Avatar
OSMAN 2019-05-19 13:16:40

SANANE DERDİN NE..

banner5

banner31