26 Eylül 2019 Perşembe 09:53
1754 Okunma
Fuhuş operasyonu: "2 tutuklu"

Girne’de 25 Eylül 2019 tarihinde,  İki kişi, iki kadını fuhuşa teşvik etmekten tutuklandı.

Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklamaya göre; 25.09.2019 tarihinde, Girne'de, F.Y.(E-31) ve Y.C.C.(E-20)’nin iki kadını, farklı kişiler ile yasa dışı olarak cinsi münasebette bulunmaya teşvik edip, aracılık sağlayarak fahişelik yapmalarına yardımcı olup kazanç sağladıkları tespit edilmiştir. Bahse konu şahıslar tutuklanmış olup, soruşturma devam etmektedir.

Son Güncelleme: 26.09.2019 10:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vasilyalı 2019-09-26 11:11:05

Bizim köyde Rifat cemal düzdaban( yani mahalle kasabı ) oda bu işlerden sorumludur kadın ticareti kadın kullanma evdeki garıyı satıp faydalanmak bu gibi işleri bu pezevenk becerir birde kasabım diye gecinir ısgarta sakın dùkyanına girmeyin garılarınızdan faydalanabilir basit pezeveng ben bunu gece kulübùnden bilirim elin cirkefini

Misafir Avatar
Jack 2019-09-26 22:42:23 @Vasilyalı

Fiyat nedir uygunsa dayının yengeye atlayalım

Beğenmedim! (0)
Avatar
cy 2019-09-26 15:18:55

gelin bura gemikonagınada göresiniz komutan karısını ve birda ögrenciyi siktirir ve para kazanır

Avatar
şinanay yavrum şinanay 2019-09-26 15:23:14

be arkadaş gemikonagındaki şantajda yaparmış öldürecek seni komutan bukadar para vermeses dermiş da para kopartırlar garının yaşı 40 üssüdür ögrencide 20li ev tutular orda yapallar bu fuşiyatı

Misafir Avatar
Mike 2019-09-26 22:44:06 @şinanay yavrum şinanay

Numarası varmı gardaş ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nerde 2019-09-26 16:31:00 @şinanay yavrum şinanay

söyleyin kimdirda biz da gidelim beee

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kibrisli 2019-09-26 17:15:22

Türkiye'deki yöneticiler her Allah'ın günü boşuna mider Türkiye'de ne varsa KKTC de de olacak alım olan anlar!!!

Avatar
Kibrisli 2019-09-26 17:21:01

Türkiye'deki yetkililer boşuna mı her Allah'ın günü Türkiye'de ne varsa KKTC de de olacak manidar olsa gerek şimdi orada ne varsa Burda da aynısı var alim olan anlar !!!bu en güzel örneği olsa gerek

Misafir Avatar
Toytoy 2019-09-26 22:45:45 @Kibrisli

Erkek evlat babaya çekermiş

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kibrisli 2019-09-26 17:22:02

ürkiye'deki yetkililer boşuna mı her Allah'ın günü Türkiye'de ne varsa KKTC de de olacak manidar olsa gerek şimdi orada ne varsa Burda da aynısı var alim olan anlar !!!bu en güzel örneği olsa gerek