15 Mart 2020 Pazar 16:52
11185 Okunma
“Gelişmelere bağlı olarak sokağa çıkma yasağı olabilir”

Koronavirüs gündemiyle olağanüstü toplanan Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi.

Toplantı sonrası açıklamalarda bulunan Başbakan Ersin Tatar, zorunlu olmadıkça kimsenin sokağa çıkmaması gerektiğini belirtti.

Başbakan Tatar, gelişmelere bağlı olarak kısmi ya da tam sokağa çıkma yasağı kararı da alınabileceğini söyledi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
??? 2020-03-15 17:00:12

Kısmen olması daha mantıklı o zaman ihtiyaçlar karşılanır en azından

Avatar
??? 2020-03-15 16:57:31

Sokağa çıkma yasağı olursa yiyecek içecek nasıl temin edeceğiz bence belli saatlerde olmalı

Avatar
Mandrezli 2020-03-15 18:58:29

Hani da be sokağa çıkma yasağı "ASLA" gelmeycekdi. Palavradan başga hiçbir işe yaradığın yok Ers

Avatar
Ebru ekşi 2020-03-15 23:31:07

Ya küçücük adaya en başından beri dünyanın dört bi yanından insanları kabul etmeseydiniz. Yaşadığım öğrenci rezidansında mutfak yok. Bizi ne hale soktunuz. Buraya ekonomik anlamda fayda sağlayan öğrencileri illAllah ettirdiniz. Rezillik. Karar verirken bizi de düşünün bi zahmet.

Misafir Avatar
Ömer 2020-03-30 02:01:24 @Ebru ekşi

Ebru bize gel var bizde mutfak han kadar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKLI SELİM 2020-03-16 00:04:14

NE SAÇMALIYORSUNUZ YA. BU KADA ABARTMAYIN BU DURUMU. MEDYA SAPITTI İYİ REYTING YAPIYOR. AYNI ŞEYLERİ ISITIP ISITIP SUNUYORLAR. YETER ARTIK SOKAĞA ÇIKMA YASAĞIYMIŞ.. AĞZIMI BOZDURACAKSINIZ..

Misafir Avatar
Murat 2020-03-30 02:03:19 @AKLI SELİM

Bu virüs işi bu defa çok ciddi. Cahilleri bile korkutuyor. Senin de işin önemini anlayacak zekaya sahip olduğunu düşünüyoruz, en azından umudumuz var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ayse 2020-03-15 17:37:19

Aklınızın kör tepesi iç savaş çıkarmaya niyetiniz var sizin ondan sonra oy bekleyin hamama gidin

Misafir Avatar
Baybars 2020-03-30 02:04:53 @Ayse

İş savaş mı? Hiç yakışmadı ağzına Ayşa, rahat bazen insanoğluna batar saçma sapan konuşur. Tövbe de..

Beğenmedim! (0)
Avatar
rmadan 2020-03-15 17:40:27

koyun yasagı ben evımden cıkmıyorum acıl durumlar ıcın ımkan saglayan marketler var hıc olmadı arar getırtırım 14 gunde ölmeyız ya cıkmasın kımse ölmesın dagılmasın kktc

Misafir Avatar
Burcu 2020-03-30 02:08:28 @rmadan

Ada'mın dibisin sen Ramadan, adamsın..

Beğenmedim! (0)
Avatar
ati 2020-03-15 19:22:03

Bu vordo erdoganın izinden gider olmaycak asla dedigi sey 3 gün gecmeden tam tersini soyler beyni yok fikri var herzaman tükürdugunu yalar :D

Misafir Avatar
Alparslan 2020-03-30 02:07:27 @ati

Erdoğan'a kurban ol sen, abdest al sonra Erdoğan de. Rum seni severken, koşarken, Yunan seni öldürü iken, ağlayıp zırlayıp ya İngiliz'e yalakalık yapacaksın ya da Türkiye'ye. Aç tavuk seni.

Beğenmedim! (0)