08 Ağustos 2019 Perşembe 09:51
Girne'de sokak ortasında uyuyorlar

Girne kordonboyunda sokak ortasında uyuyan insanları görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyorlar. Vatandaş polisten denetim istiyor.

KAYNAK:HABERKIBRIS

banner22
Anahtar Kelimeler:
GirneHaberKKTC
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Micheal yousolisa 2019-08-08 12:14:01

cyprus is beautiful place before seven and eight years im so sad for seeing these... hope to everthing going well again..

Avatar
Kemal 2019-08-08 10:06:09

Tutuklayın ! derbederlik suç ya bu ülkede. Büyük hırsızlar hatırı sayılan katiller suçlu değil bunlar suçlu.

Misafir Avatar
. 2019-08-08 12:33:23 @Kemal

abi new yorkda güzeldir mağusadan bence ama param yetmez orda yaşayım diye gitmem banklarda uyuyayım. gelmesinler yau silah zoruynanmı yatıllar bankta?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Nacizane 2019-08-08 11:31:18 @Kemal

Şevketle üzerlerini örtüp alınlarına öpücük mü konduralım Kemal kardeş?

Beğenmedim! (1)
Avatar
:) 2019-08-08 12:25:45

yes be annem güneşi gördük :) geçin bu ayakları . yemeye devam!!!!!

Avatar
Dingo 2019-08-08 11:57:41

Dingo'nun ahırında bunlar normal manzaralar. Biz bunları hep görüyoruz. Adamların evi vardı da bankta mı uyudular? Memleketin en büyük derdi bankta ve parkta uyuyan insanlar mı yoksa bunlara zemin hazırlayan yönetimler mi onu düşünmek lazım...

Avatar