01 Eylül 2018 Cumartesi 08:41
Girne Kordonboyu'nda feci cinayet

Polis Basın Subaylığı’ndan alınan bilgiye göre bu sabah saat 04:40 sıralarında, Girne’de 20 Temmuz Kordon Boyu Caddesi üzerinde, F.Ş.(E-34) aralarında meydana gelen tartışma sonrasında kendisine küfür ettiği gerekçesi ile konu caddede üzerindeki çocuk parkı içerisinde bankta uyumakta olan Hasan Polat SEPETÇIOĞLU (E-26)’nu öldürmüştür.

Bahse konu şahıs tutuklanmış olup polisin olayla ilgili soruşturmasî devam etmektedir.

Zanlı ile ilgili mahkeme
Girne’ de saat 09.00’da olacaktır.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2018-09-01 09:53:57

Polisler hep trafik kontrolunda eskiden devriyeler gezerdi şimdi yokmu ?

Misafir Avatar
volkan 2018-09-01 10:44:00 @Ertaç Eser

dayak yedikten sonra sokakta polisler, vazgeçtiler devriyeden daha fazla rezil olmasınlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandas 2018-09-01 09:29:10

2 sinden 1 i yerli ise beni de .....ler

Avatar
Vatandas 2018-09-01 09:17:36

Isverenler patronlar sermaye sahipleri bu ilkeyi siz bu hale getirdiniz calısma Bakanlığının gorevı sizce nedir bu cinayetlere azmettırme mı yasa kuzum yasayın paranız cogaltıkca bunlar artacaktır

Avatar
Doğru Söz 2018-09-01 10:16:00

Doldu taştı kuzey Kıbrıs. Parklar uyku yeri mi! Daha dağlar ovalar boş! Doldurulabilir! Milyon değil Allah versin milyar olsak! Asayişsiz! Hukuksuz! Devletsiz! Sorma gir hanı! Dilediğini yapmakta serbestsin hanı!
Sonsuz özgürlükler(!) diyarı!
Günahların gasp ve yağmanın bedeli olsa gerek bunlar!
Anlayana...

Avatar
Vatandas Degil 2018-09-01 13:44:45

Vatandas diyor ki 2sinden 1i yerli ise beni de, bea gardaş sizin yerliler çocuğunu kesmedi mi geçen? Sabaha kadar can çekişmesini izlemedi mi? Zannedersin bunlar da sütten çıkmış ak kaşık.

Avatar
erol veled 2018-09-01 09:01:50

ALLAH BELANIZI VERSIN. CINAYETTEN,SIDDETTEN BASKA BIRSEY BILMEZMISINIZ.

Avatar
MAVROYERİMO 2018-09-01 13:19:32

neden bu insanların hoş görusü 0 neden hemen aklılarına öldürme geliyor. neden cahil cesaretleri çok gelişmiş.

Avatar
Magusalı 2018-09-01 22:12:15

Turist, kimlikli turist. Daha ne diyelim. Sokaklar turist dolu. Bunlar Kuşadası, Bodrum turistlerine benzemiyor. Elleri bıçak dolu turistler.

banner5

banner31