24 Şubat 2019 Pazar 16:25
Gönyeli'de iş kazası!

banner41
Bugün saat 14:00 sıralarında, Gönyeli Çemberi yakınlarda yapımı devam eden otel inşaatında çalışan Beyazıt TEMiZ (E-29), altıncı katta iskele üzerinde çalıştığı sırada dengesini kaybedip yaklaşık onbir metre yükseklikten beton zemine düşerek olay yerinde yaşamını yitirmiştir.

Soruşturma devam etmektedir.

banner22
Son Güncelleme: 24.02.2019 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deli Dumrul 2019-02-24 16:52:36

Banana Cumhuriyetinde normaldir böyle şeyle haber yapmaya değmez.

Avatar
Erdal 2019-02-24 17:00:18

Insanlari kole gibi calistirirsaniz olacagi budur.alinmayan onlemlerde cabasi tabi.devletimizda sagolsun cok denetim yapar

Avatar
Fucking 2019-02-24 17:22:32

Aaaaaaaceleeeee. Yetiştirmek lazım kumarhaneeeee/darphaneeee. İnsan çooook, möhim değil bir tane. Gider bir tane gelir on tane. Tayip emir buyurdu, edin da gorkmayın, en az beş. Rakam akılda kalsın diye söylüyorum (cahil ya taraftarı) futboldaki beş beş beş. Vizeleri da kaldır Dünya ile, ihraç et gitsin. Ne mi ihraç, cahil bırakılmış insan tabii.

Avatar
Doğru Söz 2019-02-24 17:32:45

Ey polis, her olaydan sonra soruşturma devam ediyor dersiniz. Amerika Güneş sistemini hatta Samanyolu galaksisini çözecek, siz bir apartmandaki 2 saatte çözülecek soruşturmaları tamamlıyamayacaksınız. Ey yargı, savcılığı hukuk Dairesi. Bugüne kadar kaç ölümlü kaza, kaç tane var içerde yatan? Ölen çok içerde yatan yooook. Tertemiz bir KKTC! HUKUK DEVLETİ de da gorkma. Çünkü inanan, dinleyen, sallayan sikleyen yok! Böyle daha iyi! Statükoculara uygun!

Avatar
Doğru Söz 2019-02-24 17:51:38

Dünyada anket yapılmış nüfusa göre inşaat oranında. Olmayan KKTC 2. ye fark almış. 2. zavallı İsrail. Gazze ve batı
şeria ile. Şampiyon KKTC.
KKTC 7 şeyde şampiyon. Nüfusa göre
tabii:
1- Nüfus artışı. 40 senede nüfusu 110
binden 800 bine.
2- İnşaat sektörü. Mantar gibi.
3- Adli suç oranı. Hapishane büyütme.
4- Kumarhane oranı
5- Üniversite ve üniversite öğrencisi oranı.
6- Trafik kaza oranı.
7- Yolsuzluk oranı.
Yalakalığı devam...
Kolay gelsin, KKTC Devleti! Bu kadar şampiyonlukla bayağı yol almışsınız!
İyi çalışmalar!

Avatar
Magusalı 2019-02-24 18:22:13

Sermayeye birşey olmasın da ne olursa olsun zihniyeti. Hani Pazar günü çalışma olmayacaktı.

Avatar
Salim 2019-02-24 18:25:21

Üstelik bugün Pazar dikkatinizi çekerim ama yapılan inşaat otel inşaatı ve acele bitmesi gerekir aç gözlülükten insanları pazarda işletiyorlar Pazar gün çalışma izni var mı acaba bu inşaatın ? Gönyelideki çemberde MR poundun oradaki otel inşaatı

Avatar
Magusalı 2019-02-24 18:26:09

İnsan hayatı bu kadar önemsiz mi?

banner5

banner31