18 Mayıs 2019 Cumartesi 16:59
Güvenlik görevlisi Hasan Gocco konuştu

İskele plajında dün çıplak bir şeklide gezmek isteyen bir kişiyi engelleyen güvenlik görevlisi Hasan Gocco konuştu.

İskele plajında güvenlik görevlisi Hasan Gocco, çıplak gezen adamı 3 kez uyardığını ama tatlı dilden anlamadığını belirtti.

Amacının dövmek olmadığını söyleyen Gocco, sadece müdahale etmek istediğini ifade etti.

Gocco'nun açıklamasının tamamı şöyle:

"Ben 3 kez anlayışlı şekilde uyarımı yaptım. "Tanrı benim insaları, kadınları ben yarattım. Sizi bekliyorum" dedi. Benim amacım dövmek değil müdahele etmekti. Tatlı dilden anlamayınca saldırmaya başladı. Kadınları taciz etti."

Son Güncelleme: 18.05.2019 17:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EmekliYORUM 2019-05-18 20:17:03

Güvenlikçi arkadaş; sen da adamı uyarırsın, uyarını dinlemezsse polisi veya amirlerini ararsın gereğini polis yapar. Polis 15 dakikada ordadır. Senin görevin adam dövmek değil, kendini da güvenli mesafede tutarsın. Bu sefer öyle yap.

Misafir Avatar
DIRBA 2019-05-28 09:06:30 @EmekliYORUM

ma negadar sacma bir yorum yaparsınız be ama? en iyisini yaptı umarım hiçbir ceza da almaz güvenlik. sen eşin çocuğun bebeğinnan orda oturacan önünde anadan üryan gezsin basdardanın biri da bekle polis gelsin hade eşin çocuğunda orda otursun ama görevin polisi aramakmı insanların yerine goyun gendinizi biraz birda deynek alacak eline da adama vursun? hade be ne güzel isdanbul... yazık vAllahi yazık düşüncelerinize... gocco en güzelini yapdı helal olsun yardım eden arkadaşlarada... kim olsa da aynısını yapardı keşke bu olaylar sen ve senin gibi düşünen insanların başına gelsa da görsam napacan... elinde bebeğinnan otur da bekle polisin gavesi bidsinda gelsin. afa da gezsin eşinin çocuğunun önünde... iyiki sen değildin ordaki ama sen olsan gocco boşuna başını belaya sokacaktı. iyiki iyi insanların yanında oldu bu olay keşke olmasaydı ama oldu...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bravo 2019-05-20 09:53:34 @EmekliYORUM

Bak bak şiddete karşı arkadaş. Gel buyur soyun sıra sana gelsin sapık.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Yorumcu 2019-05-18 19:41:06

Az bile yapmis

Avatar
adam 2019-05-18 20:25:43

emekli kardesim senin kizinin karinin onunde soyunsunlarda sende bekle mudahale etme polisi cagir polis gelene kadar ailece cekirdek citlat

Avatar
SONUÇ 2019-05-19 09:31:45

YORUMLARI OKUYARAK KIBRISTA YAŞAYAN İNSANCIKLARIN RUH HALİNİ ANLAYABİLİRSİNİZ.

Avatar
Gancelli 2019-05-19 10:17:43

Arkadaşlar bir türkiyeli olarak acıkça söyleyebilirim ki adanın içine sıçan biz türkiyeden gelenleriz. Okadar çok sayarım ki fark. En başta rahatça tr de gezemezsin tinercisi balicisi gaspçısı sapığı vs vs burada yok . Anlat anlat bitmez az kabul edelim artık hemen savunmaya geçmeyelim .adada kıbrısla alakası olmayan binlerce kıbrıs vatandaşı asam var herif ne kültürü biliyor ne adapte olabilmiş... neyse, bir kriter olmalı , çalışıp işinde gücünse olanı (11 senedir buradayım 5 sdne üni gerisi iş ) alacaksın . Almayacaksın ipsiz sapsızı.. geleyim de iş bulurum ...neyse konu dağıldı :) kabul edelim arkadaşlar, kktc ve halkı bizden çok daha yönlü olumlu iyi güzel. Tabi asıl türk olan bizler aynıyız, bu soyu net olmayan, kırmalar için daha geçerli dediğim..

Avatar
insan 2019-05-18 20:09:14

gidsın kendi memleketinde yapsın..........bakalım yapabilirsan

Misafir Avatar
Vtndş 2019-05-18 21:07:53 @insan

Hade yau'cu ,sen emekliye dinleme , o medeniler için söyledi. senin gibi imanlı gusbolara değil.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hade yau 2019-05-18 20:46:08 @insan

Sayın "EmekliYorum" sizin imanınız hasta

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
EmekliYORUM 2019-05-18 20:13:04 @insan

Hemenden ayırımcılık.Adam nereli acaba. Belki doğma büyüme Kıbrıslıdır, ben bilmem yani. Adam hasta hasta. hastanın nereli olduğu önemli mi?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Fuckin ell 2019-05-18 23:19:16

Guzel gunler gorecegiz diyoruz ama gordugumuz hep sik birazda kadinlari gorelim bu sekilde nedir lan bu

Avatar