15 Ocak 2019 Salı 12:20
Halil Karapaşaoğlu tutuklandı

banner41
Polis, Vicdani Ret hakkını kullanan ve para cezasını da ödemeyi reddeden Halil Karapaşaoğlu'nu evinden alarak cezaevine götürdü. Çok sayıda sendika temsilcisi ve sivil toplum örgütü görevlisi de Karapaşoğlu'na destek vermek için orada bulundu.

Karapaşaoğlu, hastanede sağlık kontrolünden geçirilmesinin ardından Lefkoşa Merkezi Cezaevi'ne götürülecek.

banner22
Son Güncelleme: 15.01.2019 14:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
be hollolar 2019-01-15 13:56:17

Vicdani Ret haktır... sizda bunu s.ke s.ke öğreneceksiniz, militarizm sizi erkek yapabildi mi bilmem ama,insan yapamadığnı görürük

Avatar
Garabli 2019-01-15 12:27:03

Madem 15 ay askerlik görevini red ediyor tıkın 15 ay içeri yatsın pezevenk

Misafir Avatar
zzz 2019-01-15 13:28:46 @Garabli

Okadar gıtsın ki dünyadan haberin yok. Bu adam askerliğini yaptı zaten. Neden mahkemelik olduğunu ve hase girdiğini söylemeyecem, kapasiten varsa git oku da öğren.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Vatandaş 2019-01-15 12:51:15 @Garabli

Hassiktir be!!!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Girne 2019-01-15 12:31:35

Uğraşmayın bu godoşla,vurun kırmızı damgayı gitsin

Avatar
lefkoşa 2019-01-15 12:58:03

Askerlik yapanların hepsi adam olsaydı daha yaşanır olurdu memleket, bir da yapmayanları bırakın görelim, 20 Sene sonra bu haberle dalga geçilecek........

Misafir Avatar
Gordoncu 2019-01-15 17:31:04 @lefkoşa

Bunu hapse değil 02-06 saatlerinde bu soğukda nöbete goycan her gece:))

Beğenmedim! (1)
Avatar
paşaköylü 2019-01-15 13:20:11

Bu vatan haini godoşu hapishane paklar...

Avatar
halil 2019-01-15 14:09:22

saglam dövecen bu gavur köpeğini rumdan beslenir bu

Avatar
be garabli ve paşaköylü 2019-01-15 14:03:36

tdk diyor ki pezevenk ve godoş : Gizli ve yasal olmayan cinsel ilişki öncesinde aracılık eden kimseye denir. sizin neyinizi sattı da marazınız böyle büyük ?

Misafir Avatar
paşaköylü 2019-01-16 02:42:39 @be garabli ve paşaköylü

ulan godoşun arkadaşı, adam vatanını satıyor sen nerde yaşıyorsun...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cansu 2019-01-15 14:51:36 @be garabli ve paşaköylü

cahil cahil yorum yaparlar işte.insanın varsa böyle bir hakkı elbette reddedebilir.bunu anlamak istemezler sadece

Beğenmedim! (3)
Avatar
garabli 2019-01-15 21:33:28

garabli siksin ananızı gız bacınızı amına koduğum makaryosun torunları sizi :)

banner5

banner31