01 Haziran 2019 Cumartesi 12:15
Hamzaoğulları: “Talimatlarla yönetilmek istemediğim için ret”

Ulusal Birlik Partisi (UBP)- Halkın Partisi (HP) koalisyon hükümeti güvenoyu aldı. Açık oyla yapılan oylamada,  28 milletvekili kabul, 13 milletvekili ret oyu verdi.

CTP milletvekili Biray Hamzaoğulları oylamada, “Talimatlarla yönetilmek istemediğim için ret” dedi.

9 milletvekili oylamaya katılmadı. Oylamaya katılmayan DP Milletvekili Koral Çağman, CTP milletvekilleri Sıla Usar İncirli,  Özdil Nami, Fikri Toros, UBP milletvekili Hüseyin Özgürgün, Sunat Atun ve YDP milletvekili Bertan Zaroğlu’nun izinli, Meclis Başkanı ve CTP milletvekili Teberrüken Uluçay ve CTP milletvekili Armağan Candan’ın görevli olduğu belirtildi.

Güvenoyu verenlerin sayısının ret oyu verenlerden fazla olmasıyla UBP-HP koalisyon hükümetinin Bakanlar Kurulu güvenoyu aldı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YORGO 2019-06-01 13:45:22

YÖRÜ BE YAŞLI BAYGUŞ ! TALİMATLARNAN YÖNETMEDİNİZ DA NOLDU? ANASINI AĞLADDINIZ BU HALKIN ZAMLARNAN GARAGÖZLER!!!

Avatar
vatandaş 2019-06-01 15:31:45

ne de güzel seversiniz bu tür lafçıkları. Sen bunu maaşını alamama ya da eksik alma ihtimali olan memur takımına bir sor da gene konuşalım. Hem da en koyu CTP'liye sormak da serbest. Lafla peynir gemisi ve demokrasicilik oyunu olmuyor yiğidim

Avatar
Annabelle_Frewi 2019-06-01 16:09:00

Google, 1800 - 26000 dolar arasındaki evden her ay çevrimiçi iş için para ödedi. İ, geçen ay evde çalışan 2-3 gün boyunca evde çalışan 24836 dolar aldı. herkes bu çalışmaya katılabilir ve bu siteyi takip ederek benim gibi 0nlinee kazanmaya başlayabilir.

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

Avatar
Hakan 2019-06-02 04:30:28

Bunlar da gendilerini nimetten sayarlar, hükümetteyken bir adım yol gidebilmişler gibi... Siz talimatlara gurban olun .

Avatar
Adam 2019-06-02 04:34:14

Sen kimsin be . Neyi başardınız da gonuşursunuz. Talimatmış ha ha . Rum söylersa talimat olmaz Türk söylersa talimatmış bak sen garagözün dediğine

Avatar
Gıbri 2019-06-02 04:36:12

Helal sana Yorgo yaşlı bayguş lafı cuk oturmuş

Avatar
Doğrucu 2019-06-02 04:38:58

Duyun da inanmayın, zaten RET vereceydi sanki bilmeyik. Havalı olsun diye talimatlardan yönetilmek istemediğim için diye ekleme yapmış.

Misafir Avatar
no comment 2019-06-02 12:23:01 @Doğrucu

:)))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hasan Nihat Erduran 2019-06-02 17:42:27

Tufan hoca gücenecek...Nerede o parti disiplinin ya vekilim?
AB ,Güney rica edince emir telakki etmekle olmuyor işte...!
Seni beni hayalet sayan bm ye da toz kondurmazsınız maşAllah...!

banner5

banner31