31 Ağustos 2018 Cuma 15:44
Hükümetle sendikalar anlaştı

Erhürman bugün kamuda yetkili 5 sendikanın temsilcileriyle yaptığı görüşmenin ardından açıklama yaptı.

Maliye Bakanı Serdar Denktaş, Ulaştırma Bakanı Tolga Atakan ve sendikacılarla birlikte basına açıklama yapan Erhürman, içinde bulunulan ekonomik darboğaza dikkati çekerek, tüm tarafların elini taşın altına koyması gereğine işaret etti.

Başbakan Erhürman 1 Eylül itibarıyla yılsonuna kadar ek mesailerden %15 tasarruf yapılması konusunda sendikalarla uzlaştıklarını kaydederek, bugün varılan uzlaşmanın belli bir ücret rakamı değil, herkesin elini taşın altına koymasıyla ortaya çıkan bir sonuç olduğunu dile getirdi.

Erhürman bunu önemsediğini ve toplumsal seferberliğe ihtiyaç duyulan bu dönemde halka olumlu bir mesaj verildiğini ifade etti.

Yarından itibaren kamu görevlerinde eski randımanlı şekilde işlerin dönmeye devam edeceğini söyleyen Erhürman, “Ellerini bizimle birlikte taşın altına koyan tüm sendikacı arkadaşlara teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.

banner22
Son Güncelleme: 31.08.2018 16:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-08-31 16:54:27

net %15 bile degil Allah taş etsin sizi memura dokunamazsınız tabi endirirler sizi aşagı

Misafir Avatar
vatandaş 2018-09-01 09:27:30 @vatandaş

hade be ordan garagöz sen zanneden çalışmayık memur olalım ama torpil den yegenlerinizden bize sıra gelmedi öyle çalışarak hak ederek kaç kişi memur oldu bu memlekette seçim zamanı illa birilerinin arkasında koşacan memur olasın bir partiye taraftar olman lazım çalışarak olmuyor .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kıbrıslı 2018-09-01 00:54:38 @vatandaş

Gozunuzu memurun cebine dikeceginize, calisip gecin kamuyuda sizda memur olun. Adamlar sosyal hayattindan , ailesinden, tatilinden mahrum kalarak gittigi alinterinden ℅15 kesinti veriyor , siz hala begenemediniz. Yaziklar olsun size

Beğenmedim! (3)
Avatar
asgari ücret 2018-08-31 17:18:33

aaahh aahhh koltuk sevdası. Noldu yaaaa. hani ek mesaida taviz yoktu. hikayeeeee. o koltucuk var yaaa o koltucukk..

Misafir Avatar
hülowww 2018-09-01 08:40:01 @asgari ücret

be ama sen okun yukarda yazanları şaşambello

Beğenmedim! (0)
Avatar
Memur Vatandaş 2018-08-31 20:18:38

Ek mesai, 7-8 saatin üzerine idarenin daha fazla çalıştırdığı zaman olur. Normal çalışmada aldığından azına niye ek mesai çalışsın insanlar. Evine gidip ne zaman dinlenecek, çocuklarıyla ilgilenecek? Çalıştırma ödeme, zorla mı?

Avatar
:) 2018-09-01 10:16:58

Noldu yani ulken icin ufak bir kesinti yapildiysa? Yillardir ham hum gereksiz cekilen mesaicikler var, 13.maaslar var. Daha luzum bankalardaki mevduatlardanda kesinti yapilsin %1 yada %2. Bu donemda kebabi az yeyin da ölmezsiniz. ozel sektorde calisarak kira odeyip cocuk okutanlar var yillardir onlar olmedi sizda olmezsiniz. O vekilciklerin maaslarinida kirpin birazcik annem onlarada fazladir o para.

Misafir Avatar
yes 2018-09-02 02:40:58 @:)

yes be annem

Beğenmedim! (0)

banner5

banner31