06 Nisan 2020 Pazartesi 12:16
240672 Okunma
İhtiyat sandığından herkese 2000 TL
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faiz Sucuoğlu, Sim FM TV’ye bağlanarak işçilerin ihtiyat Sandığı yatırımlarından 2 Bin TL ödeme yapmayı düşündüklerini, bu konuda 1 haftadır çalışma yaptıklarını ve bir hafta içerisinde sistemin devreye gireceğini açıkladı.
Sucuoğlu KKTC vatandaşı olup ihtiyat Sandığı yatırımı olan herkesin daha önce avans çektiğine bakmaksızın bu ödemeye hakkı olacağını ve bu paranın kendileri tarafından karşılanacağını açıkladı.
Bu ödemelerin 5 ay boyunca yapılması planlanıyor. Bu arada basın çalışanları için de Bin 500 TL teşvik ödemesi yapılması düşünüldüğünü açıkladı.
Kaynak : Halkın Sesi

 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tc li 2020-04-06 15:57:56

Tc vatandaslarindanda bu kesintiyi yapiyorsunuz nedaen irkcilik yapip tc li vatandaslara da bu haklardan yararlanmasini engelliyorsunuz unutmayinki sizlerin ac karninizida tc doyuruyor zehir zikkim olsun sizlere

Misafir Avatar
Kıbrıslı 2020-04-15 19:30:51 @tc li

Canın cehenneme köpek. Sittir git geldiğin yere de fazla havlama. Sen sanki buraya karnını dıyurmaya gelmedin mi. İlkede okul, hastane, dükkan ne varsa kaynakları kuruttunuz, yerliyi göçe zorladınız hala daha terbiyesizce laflar ediyon. CAHİL!

Beğenmedim! (11)
Avatar
Adnan Yüksel 2020-04-06 13:10:34

Sadece Kktc vatandaşlarımı ihtiyat sandığına para ödüyor ? Ben işveren olarak Kktc TC ve 3. Dünya vatandaşı dediğiniz çalışanlarıma ihtiyat sandığına para ödüyorum. Saygılar sayın bakanım

Avatar
Özkan çetinkaya 2020-04-06 13:42:46

Ne güzel birşey yatırımları olmayanlar nasıl olacak kıbrıslı olmayanlar ne olacak

Misafir Avatar
Kıbrıslı 2020-04-15 19:34:03 @Özkan çetinkaya

KKTC'de para yok TC^'den alıp TC'liye devretme ve sonra sadakayla suçlanma devri bitti. Burayı beğenmeyen ülkesine dönsün! Düşün boğazımızdan be artık - sizden hiç bir şey istemiyoruz. Sadece işiniz yoksa geldiğiniz yere dönün. Nasıl olsa sizi buraya gönderen Reis Suriyelilere baktığı kadar sizlere de bakar.

Beğenmedim! (6)
Avatar
tc vatandasi 2020-04-06 16:07:41

Siz tc den para almayin bizede vermeyin biz idare ederiz .kimin parasini kime vermiyosunuz siz bunun bedeli agir olur unutmayin

Misafir Avatar
Kıbrıslı 2020-04-15 19:43:51 @tc vatandasi

Sizden korkan sizden beter olsun. Git lan memleketine!

Beğenmedim! (6)
Avatar
mehmet 2020-04-06 12:28:31

KKTC VATANDASI NE DEMEK kus beyinli ihtiyat sandigina yatirim yapan demiyorsun vAllahi kendi belani kendin ariyorsun

Misafir Avatar
mehmet 2020-04-06 21:46:15 @mehmet

bre kibris yorumlari okudnmu? vordo benmiyim yoksa sen has vordomsun?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kibris 2020-04-06 12:41:08 @mehmet

Bre vordo arasdirda oyle gonus ahmak

Beğenmedim! (4)
Avatar
Mine 2020-04-06 13:25:08

Bızım gıbı garıbanlara vurmaz gıderız gerı cevırırler

Avatar