22 Ocak 2018 Pazartesi 14:23

Kıbrıs Postası'nın haberine göre, Afrika Gazetesi’nin Türkiye’nin Afrin operasyonuyla ilgili yaptığı yayını protesto etmek isteyen kitle, Cumhurbaşkanı Akıncı’yı da yuhalayıp ıslıklarla protesto etti.

Sürdürülen eylem nedeniyle Afrika gazetesi önüne gelen Akıncı’ya kalabalık çok sert tepki gösterdi.

Yuhalamalar ve ıslıklarla protesto edilen Akıncı’ya kitle içinden bazı kişilerin ‘defol’ diye bağırdığı dikkat çekti.

Akıncı’nın da yaşananlar nedeniyle öfkeli olduğu gözlemlendi.

banner22
Son Güncelleme: 22.01.2018 14:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Magusa 2018-01-22 15:25:11

Demokrasilerde bu görüntüler olmamalıdır. Bu kolayca provoke olup suç işleyenler vatandaşım olamaz. Sayduğuya dave eden Cumhurbaşkanı'mıza çok çok saygısızlık etmişlerdir.

Avatar
Ali 2018-01-22 14:40:31

İşgal altında olduğumuzun ispatıdır .

Misafir Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 2018-01-24 11:24:00 @Ali

EY GAFİL DÖNDE ŞANLI ORDUMUZUN TARİHİNE BAKK..

Beğenmedim! (6)
Avatar
Doğru Söz 2018-01-22 14:51:33

Def olması gerekenler def ol derse, hem de bunu o ülkenin Cumhurbaşkanına söylüyorsa orafa Devlet yoktur. Bu eylemleri yapanlar ve Sn. Akincı'ya defol deyenler Afrika gazetesini da haklı çıkarmış olmuyorlar mı?

Avatar
Magusalı 2018-01-22 15:14:49

Polisin yönetim ve denetiminden sorumlular sınıfta kalmışlardır. Vatandaşının malını ve canını koruyamaz haldedir. Lefkoşa polis müdürü olsam istifa ederim. Eski bir emekli polisim ve utanıyorum

Avatar
Doğru Söz 2018-01-22 14:52:39

Def olması gerekenler def ol derse, hem de bunu o ülkenin Cumhurbaşkanına söylüyorsa orafa Devlet yoktur. Bu eylemleri yapanlar ve Sn. Akincı'ya defol deyenler Afrika gazetesini da haklı çıkarmış olmuyorlar mı?

Avatar
Magusalı 2018-01-22 15:11:29

Allah Ordu'muzu Muzaffer eyleyecektir. Gerisi kendini bilmez provoke edilmiş insanlar

Misafir Avatar
Ali 2018-01-30 06:46:03 @Magusalı

hassigdir gaco.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Magusalı 2018-01-22 15:18:03

Bu gazete hiç hoş olmayan şeyler yazmıştır. Kabul etmiyorum. Unutmayınız bu görüşte Türkiye'de milyonlar vardır. Suç varsa RTUK vardır gereğini yapmalıdır. Madımak Hotelini andıran görüntüler vardır.

Avatar
GİRNELİ 2018-01-22 17:26:08

SAYIN AKINCIYA YAPILAN YANLIŞ AMA AFRİKA GAZETESİNE YAPILAN AZ BİLE TEDAVULDEN KALDIRIP O BAŞLIGI ATANI HEMEN İÇERİ ATACAKSIN

banner5

banner31