30 Nisan 2020 Perşembe 23:14
17203 Okunma
İşte olay yaratan konuşmalar

Son Güncelleme: 30.04.2020 23:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemal 2020-05-01 03:20:02

Skandal konuşma nerde be garagözler???Adam doğruları söyledi diye mi skandal oldu??? Gündem Kıbrıs sizi yönetenlerde belli oldu o yüzden adını gündem Kıbrıs değil gündem Türkiye olarak değiştir ve bu adayla ilgili haber yapma!!!

Avatar
VATANDAŞ 2020-04-30 23:53:40

BU ADAN GERİ ZEKALI, YAŞLANDIKÇA BUNADI, GİT DE BAŞKA ÜLKENİN VATANDAŞLIĞINA GEÇ, NAMKÖR,

Avatar
Ragıp Hasıroğlu 2020-05-01 01:26:04

Nesi skandaldır be aç youtube da izle adam doğru söyler Yok ABD'ye yardım yok bilmem 55 ülkeye yardım noldu be yavru vatan hani nerdedir?

Avatar
Öz 2020-05-01 09:53:20

Adam fikrini söylemiş. Size ne oluyor hazımsızlar? K/Türkleri, siyasal islamcılara, ihvancılara, faşistlere, yobazlara, gericilere karşıdır. Atatürk'e ve onun devrimlerine de yürekten bağlıdır.

Avatar
Ers 2020-05-01 04:18:25

Bence haklı

Avatar
Aydın 2020-05-01 00:07:55

Senin zamanında ekonomi politikalarınıda biliyoruz tibuk efendi. Herkesi aptal yetine koyma. Seninle ilgili komedi yapıldığı günleride biliyoruz

Misafir Avatar
Öz 2020-05-01 14:37:09 @Aydın

Liberal demokrasiyi Türkiye'ye tanıtan adamdır Tibuk. Yanılgısı siyasal islamı, ihvanı, gericiliği, insan hakları olarak görmesiydi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mitat Şentürk 2020-05-01 08:37:28

Doğruları söylemenin suç olduğu ülkedir TÜRKİYE..

Avatar
istanbullu 2020-04-30 23:40:32

Besim Tibuk gibi bir insanın Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ni yarı cahil ve yarı bilen olarak ortaya atmasının,böyle eleştirmesinin sebebinin belkide kumarhanelerinin Türkiye de açılmaması olmasın,bu güne kadar ne kadar birçok siyasetçi ve bürokratlar ile görüşüşen ler kimlerdi acaba bunları da açıklasa ya,KKTC de oteller açarken sadece turizim için mi yatırımlar yaptı nerelerden ve kimlerden krediler aldığını ve bedava araziler tahsisi yapılıp yapılmadığını da anlatsa ya ama yok olur mu işine gelmez.

Misafir Avatar
Öz 2020-05-01 14:38:00 @istanbullu

Kumarhaneler, Çiller zamanında kapandı.

Beğenmedim! (0)