15 Haziran 2020 Pazartesi 22:45
14395 Okunma
İşte Özel İzinle Gelen “Teknik” Uzmanlar!

Ada Basını, Lapta Marina Projesi için bakanlar kurulu tarafından özel izinle ülkeye getirilen “teknik” uzmanların kimlik bilgilerini ele geçirdi.

Aralarında 3 Rus kadının da bulunduğu “teknik ekip” şu kişilerden oluşuyor;

Neşet Koçkar, Neşe Koçkar, Serhat Koçkar, Bünyat Özpak, Ahmet Efe Ünal,  Victoriia Lukinykh, Victoria Pugacheva, Elvina Ignatova.

Otel’deki yatak odalarına dahi özel kumar masası kurulduğu öğrenilen teknik ekibin yoğun temasları gündemdeki yerini korumaya devam ediyor.

KAYNAK : ADA BASINI

Son Güncelleme: 15.06.2020 22:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yok bok 2020-06-15 22:58:37

izin veren tüm yetkililer, göz yumanlar hemen şimdi bu insanlar ile ülkeden ihraç edilmeli

Misafir Avatar
Baltacı 2020-06-16 17:12:11 @yok bok

ölen ölür, kalan ruslar bizimdir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Akil & Mantik 2020-06-16 17:06:24 @yok bok

Ruslar kalsin, digerleri gitsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
putin 2020-06-16 17:00:39 @yok bok

olur mu yau..ruslar kesin teknisyen..cok tekniktirler kendileri :-))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
istirahat 2020-06-16 09:09:00 @yok bok

noldu ya işden sonra adamlar dinlenmesin mi? kıskandınız mı?

Beğenmedim! (3)
Avatar
İMAM 2020-06-15 23:01:28

TURİZİM BAKANI HP NİN BAKANLARINI SUYA GÖTÜRÜP SUSUZ GETİRMİŞ.

Avatar
virus 2020-06-16 00:50:29

hersey aklima gelirdide bazi bakanlarin pezeklik yapacagi aklima gelmezdi

Avatar
Vatandas 2020-06-15 23:33:49

Kockarlar , Buyat Ozpak turizmciler. Rusyayla calisiyorar. Yani anlasildigi kadariyle bunalrin Turizmciler olduklari dogru.

Avatar
huvarda 2020-06-16 01:05:01

ah keske bende teknisyen olsaydim

Avatar
Vatandaş 2020-06-16 09:24:08

Kendimi bulaşık suyu gibi rezil hissediyorum...

Avatar
ei 2020-06-15 22:57:03

uçuş izni veren kule var mıydı ? uçuş izni veren havacılık dairesi hemen denetlensin, men edilsin. tazminatı asgari içcilere verilsin

Misafir Avatar
ne 2020-06-16 10:46:36 @ei

ne den be amma UVİ ? onlardan mın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UVİ 2020-06-16 07:56:04 @ei

neyin kafasını yaşan be ama

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cyprus mood 2020-06-15 23:01:01

4 milyon dolar bıraktı TEKNİK ekip daha ne istiyorsunuz