banner40
23 Kasım 2018 Cuma 13:29
İthal patatesler geldi, fiyatlar ucuzlayacak!

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, patates ithalatının başladığını duyurdu.

Bakanlığın duyurusu şu şekilde:

banner41
“Bakanlığımıza bağlı Toprak Ürünleri Kurumu, gerek tüketicilerin korunması ve gerekse piyasada ürün ve fiyat çeşitliliği oluşması amacıyla, Bakanlar Kurulu’nun kendisine verdiği göreve bağlı olarak sofralık patates ithalatı gerçekleştirmeye başlamıştır.

Satışı TÜK tarafından gerçekleştirilecek patatesler, 10 kiloluk çuvallar içerisinde KDV dahil 38.00 TL fiyatla (KDV dahil 3.80 TL/Kilo) satışa arz edilmiştir.

Satışlar Toprak Ürünleri Kurumu’nun Lefkoşa’daki patates satış deposunda, Gazimağusa’daki patates paketleme tesisinde ve şubelerinde olacaktır.”

banner22
Son Güncelleme: 23.11.2018 15:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
çips 2018-11-23 23:31:08

beceriksizler. patatesi özel şahıs getirip devlete sattı. bunlarda hava atar. neden devlet getiremedi.??? kim bu getiren??? halka gerçeği söyle

Avatar
vatandaş 2018-11-24 18:41:43

devlet kendi eliyle patates ithalini özele devretti tarihi aklımda değil geriye dönük araştırın görürsünüz şimdida özelden alır satar çünkü kendi ithalat yapamaz

Misafir Avatar
eski ubp'li 2018-11-24 21:49:25 @vatandaş

Bravo be gardaş ,benim söyleyeceğimi sen söyledin...Bişeyi bilir bilmez birsürü cahil atar tutar.Lafazanlık olsun diye,deşarj olsunlar diye işte böyle cart cut eder dururlar garipler.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Girne 2018-11-23 22:33:48

Fırsatçı pezevenkler hade patatesi bir yerinize monte edin

Misafir Avatar
zarif 2018-11-24 21:43:00 @Girne

Utanmaz adam..Terbiyesiz..Hem uyuz hem kuduz azameti da çok derler senin gibilerine...

Beğenmedim! (1)
Avatar
çips 2018-11-23 23:30:53

beceriksizler. patatesi özel şahıs getirip devlete sattı. bunlarda hava atar. neden devlet getiremedi.??? kim bu getiren??? halka gerçeği söyle

Misafir Avatar
gerçek 2018-11-26 09:17:17 @çips

Cem yoksa sen mi getirip satıyorsun bu hükümete. yoksa hısım akrabamı bakan.adı üstünde BAKAN:)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cem 2018-11-24 21:40:46 @çips

Sen otursaydın o koltukta da bu işleri sen yönetseydin olmazmıydı? Senin gibi prof. adamı gözardı ettiler...Çok yazık,üzücü bişey!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
garip 2018-11-24 08:57:18 @çips

hadi yaaa. bir de TÜK getirdi diye bildiriyor utanmazlar. yazzzzıkkkk

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kemal Ahmet 2018-11-23 23:58:36

3.80 kilosu patetes getirmişler yinede memnun olmazsınız.43 senedir yediğiniz kazıklara alışmışsınız siz.Becerikdiz ararsanız aynaya doğru bak kardeşim.
Katakulli etme..

Misafir Avatar
çips 2018-11-24 08:53:34 @Kemal Ahmet

kemal işin aslını öğren .tüccar getirdi bunlar değil. 3.20 de toptn hepsini devlete sattı.bunlar da vatandaşa 3.80 e satıyor. uyan be ahbabp. soruşturmalık bu iş ama mee. güya bunlar yolsuzluklarıkaldıraclardı. peeeeeee

Beğenmedim! (2)
Avatar
manav 2018-11-26 11:44:43

sıra geldi soğana. soğan stoklayın . söylemedi demedi demeyin!!!

Avatar
Kemal 2018-11-23 16:51:57

Vatandaşa satışını yapacaklar mı? yada uyanıklar hepsini bir seferde alacak mı ?

banner5

banner31