13 Haziran 2020 Cumartesi 13:26
12525 Okunma
Kamu çalışanlarına müjde!

Başbakan Ersin Tatar kamu çalışanlarının Haziran ayı maaşlarının tam ödeneceğini yapılan kesintilerin ise Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarında 3 taksitle ödeneceğini açıkladı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç 2020-06-13 14:53:54

Hayat pahalılığını da askıya almıştınız,marketler bizi zamdan yaktı.

Avatar
mehmet 2020-06-13 14:01:02

en çok çalışıp en çok haketen memurlarımızı ihmal etmeyin.

Misafir Avatar
Memur 2020-06-13 16:55:21 @mehmet

evet kardeş en çok çalışan memurdur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Emekçi 2020-06-13 14:07:46 @mehmet

Siz eminmisiniz en çok çalışan memur mudur?En çok hak eden memur mudur? İsterseniz tekrar düşünün

Beğenmedim! (5)
Avatar
mehmet 2020-06-13 15:16:46

emekçi kardeş. ironi yaptık olayı ciddiye almışsın. yine söylüyorum memurlar yatarken bile üretken emekçi halkçı ülke için canını feda eden insanlardır.

Avatar
Vatan 2020-06-13 15:28:23

Elzem olarak en çok çalışan saglikçı askerî personel polis ve sivil savunma işçilerinin başkanlıkları neden ödenmiyor işçi statüsünde olan tüm işçilerin bir an önce bayramlık paralarının ödenmesi gerekiyor bir an önce bayramlık paralarının ödenmesi dilegimle

Avatar
Yazık 2020-06-13 15:42:31

Bakanım özel sektör ne olacak hep kamu biz 2.5 ay para almadik onlar hem tatil hem para akacaklar maşşAllah ye kurkum ye ozel sektor üvey evlât yaziklar olsun oy zamanı boşuna gelmeyin

Avatar
Fatih 2020-06-13 16:57:03

Mesailer ne zaman yatirilmaya başlanacak

Avatar
Gibri 2020-06-14 19:00:33

Arif hoca !

Avatar
Özel sektör 2020-06-13 16:03:00

Özel sektör sizi hiç bir zaman unutmayacak ve günü geldiğinde o sandığa gömmesini çok iyi bilecek . İnsanları 2 ye sosyal hayatları 2 ye ayırdınız yazık .