banner40
12 Haziran 2018 Salı 09:46
Karısının evde olmadığı anı beklemiş!

Star Kıbrıs'ta yer alan habere göre, Kuzey Kıbrıs’ta çalışmak için bulunan Türkmenistanlı 38 yaşındaki Atamurat Orunov, kendileri ile aynı evde kalan ve bakıcılık yapan baldızı 26 yaşındaki baldızı R.Y.’ye tecavüz ettiği gerekçesiyle tutuklandı. Olayın önceki gün sabah saatlerinde olduğu, karısının evde olmadığı bir anda baldızı ile yalnız kalan zanlının, R.Y.’nin ırzına geçtiği öğrenildi. Tecavüz mağduru baldız aynı gün polise giderek şikâyetçi olurken, zanlı öğlen saatlerinde tutuklandı. Poliste sorgulanan zanlı ifadesinde suçunu kabul etti. 

Tecavüz ile ilgili soruşturma sürerken zanlı dün Lefkoşa’da mahkemeye çıkarıldı. Meseleyi soruşturan polis, zanlı hakkındaki iddiaları aktardı. Polis, zanlının 10 Haziran saat 09.30 sıralarında Lefkoşa Küçük Kaymaklı’da Yusuf Kaptan Sokak No. 25 adresinde birlikte kaldığı 26 yaşındaki baldızı R.Y.’ye evin salonunda tecavüz ettiğini söyledi. Polis, şikâyetin aynı gün yapıldığını ve zanlının aynı gün saat 12.00 sıralarında evinde tespit edilerek tutuklandığını ifade etti. Zanlının gönüllü ifade verip suçunu kabul ettiğini kaydeden polis, vermiş olduğu ifadenin araştırılacağını belirtti. Polis, zanlının soruşturma maksatlı 3 gün süre ile tutuklu kalmasını talep etti. 

Mahkeme hakkında “cinsel saldırı” suçundan soruşturma yapılan zanlının üç gün süreyle tutuklu kalmasına emir verdi. 

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bbb 2018-06-12 14:37:48

açtıracaksınız ağzımı... her türlü uyuşturucu, kadın ticareti, insan ticareti , cinayet bizde fazlasıyla var ama sanki bunlar bize serbest yabancıya yasak gibi nerde bir başkası suç işlese biz temiz onlar kaka muhabbeti... ayıp be... pislikler her milletten her yerde var... az edep

Avatar
vatandaş 2018-06-12 10:37:59

Hemen sınır dışı edin. Mahvoldu memleket. Yeteri kadar Ha...lı var zaten her an tecavüze yatkın. Bir de bunları istemeyiz..gitsinler.

Misafir Avatar
gzv 2018-06-12 14:40:15 @vatandaş

sayayım sana son 10 yılda senin gibi vatandaşların ne pis işler yaptığını... tüm şerefsizlikler bizde de var ama bize gelince tıs, tc ya da 3. dünya ülkelerine saldır... önce insan ol insanları oralı buralı diye ayırma... soyunu inkar eden de soysuz köpektir hani nerden aklıma geldiyse

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bende Vatandaş. 2018-06-12 11:04:45

3 ncü cümlen olmadı vatandaş. Genelleme yapman doğru değil çok ayıp düzeltmeni umut ederim. 1962 doğumlu ve Kıbrıslıyım.

Avatar
Tc 2018-06-12 12:59:03

Vatandas ısımlı yorum yapan şahıs bır sınır dısı etmek tam haklı olabılırsın ama su memleket yeterı kadar maffoldu ne demek ya sızın devletınıze her sene bır suru para gırıyo dıs urkelerden gelen ınsanların cebındem sızde bundan nasıplenıyosunuz sızın ulkede bızım ulke bunedır ya 15 senedır burdayım umrumdada degıl sızın vatandaslıgınız hakkımla calısıyorum calısma ıznımı yaptırıyorum 28 yasında bayanım herseye ota boka para alırken bısey yok ınsan ulke ayrımı yapmayı bırakın bu karakter meselesı sayın vatandas ısımlı kısı sızınde cok kanı bozuk karaktersız ınsanlarınız var hatırlarırım 8 yasındakı cocuga cınsel ıstısmarı hatırlatırım 7 yasındakı cocugu olduren anneyı hatırlatırım engelleı kızına 70 yasındakı babanın tacızını ozman sız napacaksınız kendı vatandaslarınızı damı sınır dısı edeceksınız yapmayın artık sunu evet haklısın gıtsınler her onune gelen terorust kılıklı kımseyıde almasınlar ıcerıye cebınde bes lıra yok hırlısı hırsızı almasınlar evet ama bu kanun boyle calısmıyo sayın vatandas su ırkcılıgı ve genele koymayın bırakın artık 74 tekı savası bı hatırlayın analarınızı bacılarınızı aman ya sız para da para baska bıseyden anlamazsınız senın gıbı zıhnıyetler bak ben genele koymuyorum hepınız demıyorum farkındaysan

Avatar