31 Temmuz 2019 Çarşamba 09:23
Karpazlılar'ın eylemi başladı

Karpaz bölgesinin sorunlarına dikkat çekilmesi amacıyla Yenierenkoy Belediyesi öncülüğünde 28 muhtarlık ve sivil toplum örgütlerinin de katılımıyla eylem gerçekleştiriyor.

Eylem çerçevesinde, Ziyamet dört yol kavşağından Cumhuriyet Meclisi’ne yürüyüş başlatıldı. Eyleme 28 muhtar destek veriyor

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gökhan kara 2019-07-31 10:08:57

Bu mitingde niye Dipkarpaz belediyesi yok. Onlar Lefke de galiba.

Avatar
dırba 2019-08-01 09:19:35

KARPAZLI NE Mİ İSTİYOR BEN SİZE ANLATAYIM BENİM ANLAYIP SOSYAL MEDYADAN YAPTİĞIM GÖZLEMLER İLE... ÖNCELİKLE SÖYLEYİM Kİ KARPAZIN KÖYÜN İÇİNDE SAĞLIK OCAĞI,ECZANE, VS. GİBİ İSTEKLERİ HAKKINDA SONSUZA DEK YANLARINDAYIM!! FAKAT KARPAZLILARIN DERDİ BUNLARDAN ZİYADE DENİZ KENARINA YAPILAN OTELLERİ KISKANIP KARPAZIMA DA İSTİYORLAR. YOLLAR DENİYOR 74DEN GALDI ŞİMDİ 2 OTOBÜS SIĞMAZ DENİYOR YOLLARI GENİŞLETİN DENİYOR... AYFİLON-EFENDİRGA TARAFINDAKI YOLLARI YENİ YAPIN DENİYOR... TARLALARIMIZ VAR BİR ÇİVİ ÇAKAMAZ HALE GELDİK DENİYOR YASAYI DEĞİŞTİRİN BİZDA BANGALOV YAPALIM DENİYOR. DENİZ KENARINA OTELLER YAPILSIN BİZİM TURİSTİMİZDA GELSİN GALSIN DENİYOR.. EŞEKLER AÇLIKTAN SUSUZLUKTAN KÖYÜ BASTI DİYE VİDEOLAR ATIYORLAR NERDESİNİZ ÇEVRECİLER DİYE LAFAZANLIK YAPIYORLAR! EŞEKLERİ İSTEMİYORLAR OTELLER İSTİYORLAR PARA İSTİYORLAR!!! BU ZİHNİYETLE AĞAÇLARI KATLETMEK İSTİYORLAR YERİNE BETONARMELER İSTİYORLAR ELLERİNDEKİ ZENGİNLİKLERİ PARAYA ÇEVİRMEK İSTİYORLAR KARPAZIMIN IRZINA GEÇMEK İSTİYORLAR!!

Avatar
Mağusalı 2019-08-11 12:35:54

Bir sürü cahilin biraraya gelip yollara düştüğü anlamsız bir olay! Başka da bişey değil..Birileri arkadan itekliyor bu zavallıları bunlar da bişey yaptıklarını zannederek Bremen mızıkacıları gibi ayni teraneyi okuyup duruyorlar..Hade re ...Fiye bu came...

Avatar
Ferdi 2019-08-11 12:41:44

Bunların işi hikaye ahbabım..Ne istediklerini ne yapmaya çalıştıklarını bilmeden yalnızca cart ve curt..Hep BELKİ'ye oyundur oynadıkları...

Avatar
dırba 2019-08-01 09:27:36

BİZ ÇEVRECİLER İLE KARŞI KARŞIYA OLAN KARPAZ KÖYLÜLERİ BİZİM DERDİMİZİ HİÇBİRZAMAN ANLAMADI KAMPLARIMIZA KARŞI KOYMAYA ÇALIŞIYORLAR DOĞAYI SEVMEMİZE KATLANAMIYORLAR! VADİLERİ TOPRAK İLE DOLDURUP YOL YAPACAKLARINDA ORAYA GİTTİĞİMİZDE VERDİKLERİ TEPKİYİ HATIRLAYIN!!! ONLARIN YOLUNU KISKANMIŞIZ GİBİ KAVGA ÇIKARDILAR ! CAHİL BİR NESİL YETİŞTİRİYORLAR! ELLERİNDEKİ ZENGİNLİĞİ YOKETMEK İSTİYORLAR!! BİZİM DERDİMİZ MAFFEDİLEN SU YATAKLARI MAFFEDİLEN AĞAÇLARDI BUNU ANLATAMADIK ANAVATANLI CAHİLLERE PARA GÖZLERİNİ BÜRÜMÜŞ ARTIK!! BUNLARIN TEK İSTEDİĞİ BENİM KARPAZIMI BETONARMEYE ÇEVİRMEK!!! NEDE OLSA ONLAR BENİ 74TE KURTARMADIMI İSTEDİKLERİNİ YAPAR!!! HA ŞİMDİ BİRİ ÇIKIP MUTLAKA NEREYE BAĞLADIĞIMI SORACAK AMA BU ŞİKAYETLERİ YAPANLARA İYİ BAKIN HEPSİ SİZİN ANAVATANDAN GELME... DOĞA KATİLLERİNİN DİNİ IRKI OLMZ AMA MALESEF BUNLARDA BÖYLE !! YİNE BİZ DOĞA SEVERLER VE BU CAHİLLER KARŞI KARŞIYA GELECEK YAKINDA VE NESTERSE OLACAK!! KARPAZIMA DOKUNMAYIN ARTIK...AÇIN GÖZÜNÜZÜ EN BAŞTA SİZ KORUMAYA BAŞLAYN!

Avatar
kktc 2019-07-31 10:19:33

Ne istediklerini anlamadım. Ya haberde belirtilmemiş ya da kendileri özel ayrıcalıklar istiyorlar.

Avatar
Karpazdan 2019-07-31 13:48:20

Bilmediğiniz konuda yorum yapmak ne kadar kolay değil mi? KKTC rumuzlu arkadaş Karpazda kimse ayrıcalık istemiyor. Ayrımcılık ve torpil sizin işiniz. Burda yaşayan insanlar Hakkı olanı istiyor. Başa gelen hükümetler Karpazın kalkınması için hiçbir şey yapmıyor. Hep İlçeler hep ilçeler. Tatilcik istediğinizde gelirsiniz ama Karpaza. Emirname kalkmazsa yerli halk göçüp gidecek. Karpazı artık görmezden gelemeyeceksiniz !!

Avatar
VATANDAŞLAR 2019-07-31 23:28:40

SINAVI GEÇMEDİĞİ HALDE KARPAZ KONTENJANI DİYEREK ÖĞRETMEN ALINIYOR. SONRA DA GİDİP BAŞKA YERDE ÖĞRETMENLİK YAPIYORLAR. ŞEHİRDE YAŞAYANLARDAN NE FARKLARI VAR. ÇOĞU MEMUR. YADA TOPRAK ZENGİNİ.

banner5

banner31