24 Nisan 2019 Çarşamba 15:29
Kazada ağır yaralanan Çelebioğlu kurtarılamadı!
banner44

banner41
Bu sabah Lefkoşa - Girne Anayolu üzerinde meydana gelen trafik kazasında ağır yaralanan 24 yaşındaki Hilmi Çelebioğlu, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirmiştir. Kazada yaralanan Sercan Hallaç yoğun bakım servisinde, Yasin ER ile Şahin Sevimli ise acil serviste müşahede altında tutuluyor. Polisin olayla ilgili soruşturma sürüyor.

banner22
Son Güncelleme: 24.04.2019 15:39
Anahtar Kelimeler:
Çelebioğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kibrisli 2019-04-24 16:30:28

Hic bir sucu olmayan bir vatandasimiz,tek suclu hukumetimiz,yil 2019 hale daha anayollarin ortasi bos bir beton komaktan aciz bir devlet

Avatar
DIRBA 2019-04-25 08:45:56

VE SÖZÜN BİTTİĞİ YER... nur içinde uyu be çocuk.. özür dilerik senide koruyamadık.. yarın bir başka arkadaşımızı koruyamaycayık yada belki gendimizi.... özür dilerik... bizi affet çünkü peşkeş çekmekten yollarımıza yatırım yapamadık goca koçların geçdiği yollara bakabildik biraz ha birda son model mercedeslerimize bakabildik guzguni garacık... nurlar içinde uyu kardeşim bizi affet... ailene yaradan gani gani sabırlar verir umarım ... başımız saolsun... yarın da sıra bizde...

Avatar
ökkeş 2019-04-24 17:06:48

ALLAH AİLESİNE SABIR VERSİN

Avatar
Erman 2019-04-24 18:52:38

İşte yolun ortasına demir goyamayan bir devletin suçu daha. Bağlanın ya Türkiyeye ya ruma. Sizden bir bok olmaz.

Avatar
Ahmet 2019-04-25 02:38:01

Bu büyük vanları kullanan pazarlamacıdır nedir son sürat gidiyorlar. Birileri DUR
DESİN artık.

Avatar