25 Mart 2020 Çarşamba 21:56
3409 Okunma
“Keriz değiliz, hesap vaktine hazırlıklı olun”

Kıbrıs Türk Orta Eğitim Öğretmenler Sendikası Eski Başkanı Tahir Gökçebel, sosyal medya hesabından “Tek gelirim maaşımdır. Helal olsun halkımıza da, keriz değiliz. Hesap vaktine hazırlıklı olun” diyerek, açıklanan Ekonomik Önlem Paketi’ne olan karşıt görüşünü bildirdi.


Sosyal medya hesabında yazılanlar şöyle:

“Yıllık karları milyarların üzerinde olan bankalar, gazinolar, zenginler kulübünde yer alanlar, bu ülkenin kaymağını yiyenler, varlıklı iş adamları nerde? Telsim, Turkcell, büyük şirketler nerde? Partilere yardımlar, izaz ikramlar, örtülü ödenekler, yurt dışı elçiliklerin, besleme ve teşvikler nerde? Varlıklılar, sermayedarlar nerde? Nerede Taşyapı, nerede Aksa, nerede Doğa ve Ted okulları? Bu ülkenin kaymağını peşkeş çektikleriniz? Sözde iyilik yapan, vergiden muaf, vergi kaçıran ithal cemiyetler, vakıflar, yurt, okul sahipleri nerde? Özel üniversiteler, özel okullar, büyük oteller nerede? Kestiğinizi kalem kalem nerede harcayacaksınız?”

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Magusalı 2020-03-25 22:33:34

Sn. Gökçebel. Size söylüyorum. Bu hastalık tatili Mayıs sonuna kadar sürecek. Ondan sonra da siz yaz tatili isteyeceksiniz. Hiçbir özveriye razı olmayacaksınız. Sizin hesabınız eğitime devam gelecek Eylüle. İnşAllah yanılmıyorum.

Avatar
Magusalı 2020-03-25 22:17:59

Bu toplumla küs olan bir sendika. Oh ne güzel. Evde tatil. Hiçbir derdiniz yok. Sağlık personeli polisler ne desinler. Sanki çok üstün bir meziyetiniz var.. ülkeyi eleştirmeyi şimdi mi düşündünüz.

Avatar
Magusalı 2020-03-25 22:24:41

Sn.Gökçebel. Siz üyelerinize bakın. Sonra eleştiri yapınız. Sabah part time eğitim, öğleden sonra full time tershane. Her garajınızda art Arda iki Mercedes. Kimi eleştiriyorsunuz.

Avatar
Magusalı 2020-03-25 22:27:01

Sn. Gökçecel. Yavrularımız okula gidemiyor. Üniversite hocaları tamamen kendi imkanları ile öğrencilerine uzaktan eğitime başladı bile. Sizden tık yok. Parayı düşünüyorsunuz. Başka birşey değil.

Avatar
Magusalı 2020-03-25 22:30:39

Sn. Gökçebel.Hiçbir açıklama yapmadınız. Hiçbir eğitim sendikası yapmadı. Ne öneriyorsunuz. Eğitim yılını uzatacakmısınız.. Nasıl telafi edeceksiniz. Söyleyin önerinizi.

Misafir Avatar
Yigit 2020-03-26 02:20:51 @Magusalı

Sonuna kadar haklısınız ! bu sekılde yorum yapabilen insanların tek hedefı mualefet ! Suan kı zor sartlar altında eğitim adına herhangı bır adımları yok ve sadece kendi ceplerini dusunebılecek kadar acizler !

Beğenmedim! (2)
Avatar
Magusalı 2020-03-25 22:45:01

Sn.Gökçebel. Yukarıda belirttiklerinden ben sizden çok rahatsızım. Bu konuda konu açıldığı zaman korkmadan sıkılmadan söylüyorum. Ancak bugün tedbirler alınırken bunlardan bahsetmek yersizdir. Bugün dayanışma gülü olmalı.

Avatar
Nicosia 2020-03-26 00:03:25

Sn.Gkçebel kapılar kapandıktan sonra güneyden gelen nemaların akışı kesildi zor duruma düştüğü belli. Şener le konuş sana yeni bir yol önersin.

Avatar
Vatandaş 2020-03-25 22:47:26

Nerde olacak hepsi sığınakta canın götünün derdinde şuan para para diyen inançsız kansızlar öbür tarafa götüreceniz hırs para kimse kimseyi tanımaz aile eş dost insanlık bitmiş iki ayaklı şeytanlar yüzünden hastalıklar ölümler başladı