02 Mayıs 2019 Perşembe 15:23
Kermiya'da yeşil alan gasp edildi

(Kamalı Haber) – Lefkoşa’da Kermiya Sosyal Konutları içerisinde bulunan ve yeşil alan olarak kayıtlı bulunan alana apartmanda sakinlerinden biri belediyenin buraya hiçbirşey yapamazsınız uyarısı olmasına rağmen karpuz ve kavun ekti. Söz konusu şahıs yapılan tüm uyarılara rağmen kim isterse gelsin burasını ben ektim benimdir edasında davranış sergileyerek söz konusu alanı telleyerek gasp etti.

Yine aynı şahıs kalmakta olduğu zeminkat apartman dairesinin yan bölümünde bulunan ve ortak kullanıp alanı olan bölümüde işgal ederek apartman sakinlerinin oradan geçmesinede izin vermiyor. Söz konusu şahsı birçok kez polise ve belediyeye şikayet eden apartman sakinleri bir sonuç alamaması bu şahsın arkasında kim var sorularını akla getiriyor.

banner22
Son Güncelleme: 02.05.2019 15:28
Anahtar Kelimeler:
Yeşil Alan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
piremses 2019-05-02 15:43:18

birçok yeşil alan bilirim şuan inşaat dikilmiş... karpuz kavun daha iyi :)) ben olaydım keser yerdim :))) komşuda pişer bizede düşer :)))))

Avatar
EmekliYORUM 2019-05-02 20:01:04

Kıskançlığın farklı bir versiyonu. Ben çabalamam ama başkası da çabalayıp bir karpuz ekti diye ortalık kaynadı. Memleket yenirken gözünüz nerede idi. Tabi bu gariban. Yeşil alanmış. Peh ne yeşil alanlar marul gibi yendi da seyrettiniz.

Avatar
Vatandas 2019-05-02 18:40:44

Adam ne guzel yesillendirmis rahat birakin adami

Avatar
Doğru Söz 2019-05-02 19:35:56

Amma yeşil alan ha. Adı ya da kahıt üstünde o kadar çok yeşil alan var ki. Aslında yeşil alan değiller kullanılmayan alanlar. Asgari ücretli
bir garibansa, bırakın da emekle çalmadan yaşamata çalışsın, görmeyin gitsin.

Avatar
Muss 2019-05-03 07:26:37

İçme suyuyla sebze ekmiş ve belediye suyu derhal kesilmelidir diyen ahmak arkadasa hitaben villada adamlar çim suladiginda jipler arabalar atvler vs.yikandiginda belediye villaya ayri su hatti mi verir ? gıķını cikaramayan sen simdi bi gariban gordun çoreklenen sen :))

Avatar
Halk konusuyor 2019-05-02 20:10:35

Adam 2 parca sey ekdi haber yabdiniz gidin asıl haber olmasi gereken seylerin pesine dusun

Avatar
Kim tutar seni :) 2019-05-02 23:24:06

Yeşil olmayan alanı yeşillendirdi işde, daha ne olsun

Avatar
Zeliha 2019-05-02 18:41:52

Apartmanlardaki zemin katin, ortak alan olmasi icin gerekli onlemler suratle alinmalidir.

banner5

banner31