14 Haziran 2019 Cuma 14:20
Kıb-Tek zanlılarına 4 gün daha tutukluluk

Mahkemede şahadet veren polis memuru, Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu’ndan yapılan şikayet üzerine zanlı 1 Deniz Gürmanoğlu ile zanlı 2 Toner Tanözü’nün 11.6.2019 tarihinde tutuklandıklarını belirtti.

Mahkemeye, 2017-2018 yılları içinde Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu pay-point cihazlarına yapılan ödemelerin kurumun banka hesabına yaratılmadığını, şu ana kadar 468 bin 680 TL açık saptandığını ve bu meblağın artabileceği aktarıldı.

Zanlıların serbest kalmaları halinde, tahkikata etki edebilecekleri göz önünde bulundurularak mahkemeden tutukluluk sürelerinin 4’er gün daha uzatılması talep edildi.

Gazimağusa Kaza Mahkemesi Yargıcı Umut İnan da, tahkikatın selameti açısından zanlıların tutukluluk sürelerini 4’er gün daha uzatılmasına emir verdi. (BRT)

banner22
Anahtar Kelimeler:
KIB-TEK
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Realist 2019-06-14 16:41:45

Bişey değil özür dilerler;parayı geri ödeylim derler;bir de başbakanın elini öperler tatlıya bağlanır.Bu ülke neler gördü :) bunlar ufak iş :)

Avatar
Realist 2019-06-14 16:44:10

İnşAllah üçlü tarifeye göre yaptılar,zira öyle yapınca çok anlaşılmaz :) İşeyin da yatın...

Avatar
neden 2019-06-14 16:03:04

merak ettiğim çok şikar birşşey mi yaptılar da yüzlerini kapatıyorsunuz!!!! Adamlar devleti soyuyor devleti.....

Avatar
Rachel_Montague 2019-06-14 18:56:48

Google, 1800 - 26000 dolar arasındaki evden her ay çevrimiçi iş için para ödedi. İ, geçen ay evde çalışan 2-3 gün boyunca evde çalışan 24836 dolar aldı. herkes bu çalışmaya katılabilir ve bu siteyi takip ederek benim gibi onlinee kazanmaya başlayabilir.

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

Avatar
Kemal 2019-06-14 20:21:41