banner40
07 Mayıs 2018 Pazartesi 10:42
Kim bu eşkıyalar?

Yeni Bakış'tan Ahmet İkidereli'nin haberine göre, Girne Limanı’nın arkasında arkadaşlarıyla balık avlamaya giden vatandaşın aracına hasar verildi ve eşyaları çalındı. Yaşadıklarını sosyal medya hesabından paylaşan vatandaş, emniyet güçlerini göreve davet etti.

banner41
Vatandaşın isyanı:

“Yer Girne... Bilmeyen arkadaşlara uyarı olsun burdan. Benim başıma geldi, size de aynısı olmasın. Buralar pislik insan dolu. Kıro, hırsız, tinerci, alkolik ne ararsanız var. Arabanızı park ederken 2 kere düşünün. İlk kez Girne bölgesinde balık avlamak adına sabah erkenden arkadaşımla yola koyulup Girne limanı’nın arka bölgesine erken saatlerde vardık. Biraz arabada dinlendikten sonra  sabah saat 6’da eşyalarımızı toparlayıp Denizciler Şehitliği'nin arkasındaki tepeden inip avlanacağımız yere ulaştık. Bu arada yürürken yolumuzun üzerinde aniden karşımıza köşede oturan, sabahın o saatinde alkol içen yaşlı kıro tipli bir adam çıktı. Avımızı yapıp, tam 2 saat sonra arabaya geri döndüğümüzde karşılaştığımız manzara buydu! Her iki camım kırılmış, saatim çalınmış, cüzdanım karıştırılmış nakit bulamayınca geri konulmuş, arkadaşımın 600 tl değerindeki elektronik nargilesi çalınmış ve arabadaki oltalarımıza kasti hasar verilmiştir. Neyse ki koltuğun altına sakladığımız diğer cüzdan ve telefonu bulamamıştır. Bu arada bu olay daha önce aynı bölgede bir kaç kez daha yaşanmış.Anlayacağınız sorumlular o bölgeye derhal bir düzen tertip getirmeli, hatta ve hatta zabıta koymalıdır.” Etraf alkol şişelerinden yürünemez hale döndü yazık güzel Kıbrıs'ıma ne hallere geldi.”

banner22
Son Güncelleme: 07.05.2018 11:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kktc 2018-05-07 12:31:48

50 kere sölüyoruz polis e oralara her saat başı nöbet devriye birşey yazsınlar diye gece saat 2 de adam kadını döver 155 i ararız kimse açmaz ölsek polise ulaşamayacağız. Bu mesleğin hakkını veremeyecek olanları ahbap çavuş ilişkisiyle polis diye teşkilata almayın

Avatar
Gibri 2018-05-07 12:57:33

1974 den once daha guvenliydi bu ulke .

Avatar
mmk 2018-05-07 13:43:01

''Neyse ki koltuğun altına sakladığımız diğer cüzdan ve telefonu bulamamıştır''.... afferin bidahaki sefere eliyle koymuş gibi bulurlar cüzdanı....

Avatar
cansu 2018-05-08 09:05:05

donsuz gelirler götleri don görür aç gazınları da ekmek gene beğenmezler gidin o zaman bağlamadık ya ziz kıbrısa .ne isdersa olsun tek kıbrıslı bile kalasam bu adayı terkedip yerleşiklere bırakmam

Avatar
Doğru Söz 2018-05-07 12:15:35

Hadi O şarkıyı, o şarkı sözlerini revize edin. "Kıbrıs bir ada mıdır cennetten bir parça mıdır" yerine "Kıbrıs bir ada mıdır chendemden bir parça mıdır"? Artık 2. sıfır. Kıbrıs Türkü bunu hak etti. Çünkü her şeyi para ve maddiyat olarak gördü. Yolsuz soysuz oldu. Daha beter olsun!

Misafir Avatar
ne ahmaktirlar oyle 2018-05-07 16:48:20 @Doğru Söz

hamitkoye isimli gaco adam bu olayi yapan turkiyeli mi dedi? turkiyeli diye bir kelime kullanmadi bile. ama sen gotunden anla boyle. cahil gaco.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hamitköye 2018-05-07 13:46:59 @Doğru Söz

sen ordamıydın da türkiyeliydi yazarsın... posta diresini soyan da tcli, gavurdan uyuşturucu getiren kaçak hayvan da getiren tcli, hükümette olup devleti soyan da mı tcli a çok akıllım...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hamitköy'lüye 2018-05-07 13:44:59 @Doğru Söz

sen niye alındın ''yolsuz soysuz oldu'' lafına... sen mi soydun la arabayı yoksa

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hamitköylü 2018-05-07 13:37:28 @Doğru Söz

Beğenmezsan git gardaş seni dutan yokdur buraşda bunları yapanlarda türkiyelilerdir kıbrıslılar değil

Beğenmedim! (2)
Avatar
Skc 2018-05-07 15:42:48

Yukardaki arkadaş doğru söylüyor 74 den önce gerçekten daha güvenli idi çünkü rum direk anasının odasina elini kolunu sallayarak giriyordu onun icin hakli arabada isi yoktu

Misafir Avatar
Veli 2018-05-22 15:20:18 @Skc

hassigdir gaco. anasi salvarli fica.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Venedikli 2018-05-07 16:59:03

Her gun gemi dolusu suclu bu ulkeye girlis yapar .

Avatar
Gibri 2018-05-07 17:01:29

Skc garasakalcik ,

banner5

banner31