17 Ağustos 2018 Cuma 17:09
Kira kuru sabitlendi!

Bakanlar Kurulu’nun ekonomik önlemlerle ilgili saat 09.30’da başlayan toplantısı halen sürüyor. Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay toplantı devam ederken bir basın açıklaması yapıtı. Özersay döviz kira sözleşmelerinde döviz kurunun sabitlendiğini kaydetti. Özersay: Kira kurunda, Sterlin 5.20, Euro 4,60, Dolar 3.80.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yılmaz Yıldırır 2018-08-17 19:58:34

bu ay kirayı ödemek için böbreği satacaktım, sayenizde gerek kalmadı sayın bakanım.

Avatar
Misafir 2018-08-17 17:44:41

Hayatımda böyle saçma bir madde görmedim hadi diyelim şuan olmuyor çok ucu açık çünkü kira sözleşmemi yenleyeceğim zaman ev sahibim her türlü sterlin kuru düşük diye zam yapacak. E hadi diyelim ev sahibiyim evi alırken sterlin borçlandım kira ile çıkartıyordum kuru düşürdün gari de bankanın kuru düştümü Allah aşkına yetişkinler havuzunuzda kokteylinizi yudumlarken az vatanın da milletinde içine etmeyin. Yani laf nereye geliyor biliyormusunuz bu ülkede memur değilsen insan değilsine.

Misafir Avatar
Adil 2018-08-17 20:10:38 @Misafir

Tamam diyelim ki kiralık evim var ve aylık kira bedelini 400 sterlin belirledim ama mukaveleyi 3000 tl yaptım yani sterlini 7,50 diye hesapladım. Ne olacak kardeş?

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Suat 2018-08-17 20:02:11 @Misafir

Senin bu söylediklerin saçma be arkadaş..Senin ihtiyaçlarına göre mi yapılacaktı bu iş...Ha sen diyorsun ki neden gelip de sana sormadılar..Devlet kişilere göre iş yapmaz,halkın geneline hizmet eder karar alır.Ha senin işine gelmemiş,beğenmemiş olabilirsin..Ben beğendim mesela..Ben 700 sterling ayda kira ödüyorum...Ama bu böyle be gardaş..

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Cengiz 2018-08-17 19:49:45 @Misafir

Yürü be git işine..Çok bilirmiş gibi cart curt etme..Memleket yangın yerine döndü,adamlar nereden ne kadar nasıl rahatlatırım diye habire uğraşıor sen da kalktın profesör kesildin lo lo lo okun bize..Hade re ordan....

Beğenmedim! (8)
Avatar
Kadir 2018-08-18 08:59:02

Ben 400 STG kira ödüyorum ev sahibim bu güne kadar STG dışında para birimi kabul etmedi. Ben hangi döviz bürosundan yada bankadan 5,20 den stg alacağım ?

Avatar
Eeee 2018-08-17 19:39:21

ev borcunu o kiraladigi evden aldigi kirayla odeyenler ne yapsin ?? BANKAya 8 kurundan odesin KIRA dan aldigi parayida 5 ten alsin HAA !!! SACMALIGA BAK BARDON...

Misafir Avatar
evren 2018-08-20 20:10:59 @Eeee

Keşke sana sorsalardı "nasıl yapalım bu işi" diye..Hem uyuz hem kuduz,azametiniz de çok diye bir laf vardır.İşte ondan..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asuman 2018-08-18 10:00:25 @Eeee

acaba kaçıncı evini düyor o aldıgı kirayla gözünüz doysun beee

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Yapı 2018-08-17 19:53:23 @Eeee

Kimse size allamei cihan olsa hiçbişeyi beğendiremez..Kıbrıslının maalesef yapısı bu...

Beğenmedim! (5)
Avatar
Ertaç Eser 2018-08-17 23:55:55

İthalattaki kuru neden sabitlemediniz ?

Avatar
Erol 2018-08-17 19:25:48

''Heybetini gizli tut yiğidim, duruşun çakalları korkutuyor''

Avatar
Abdulrezzak 2018-08-17 19:27:53

Adamın hammaddesi.

Avatar
orhan gencebay 2018-08-17 19:41:36