17 Nisan 2020 Cuma 19:12
10369 Okunma
KKTC'de 3 yeni pozitif vaka: Bir makinist, hemşire ve öğretmen

Covid-19'la ilgili KKTC'de 459 test yapıldı, 3 pozitif vaka saptandı. 1 hasta taburcu edildi.

Sedat Simavi Meslek Lisesi'nde maske yapımında çalışan bir öğretmenin sonuçlarının pozitif çıktığı, aynı zamanda bir hemşirenin de sonucunun pozitif çıktığını belirtti.

Türkiye'den gelen bir kişinin de pozitif olarak saptandığı, ilgili kişinin 4 Nisan'a kadar Mağusa Hastanesi'nde tedavi gördüğü öğrenildi.

İskeleli çifte de bulaşın makinist olan bu kişinden kaynaklandığı açıklandı.

Kompay (Biçerdöver) tamircisi bu kişinin temas ettiği 25 kişinin de takibe alındığı belirtildi.

Son Güncelleme: 17.04.2020 22:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KIBRISLI 2020-04-17 21:17:59

YAHU 1 HAFTA HERYER ADAM GİBİ KAPANSIN.1 HAFTA HİÇKİMSE SOKAĞA ÇIKMASIN TESTLER YAPILMAYA DEVAM ETSIN YOKSA BİR ANDA ANİ VE HIZLI YÜKSELECEK BU SAYI

Avatar
Doğru Söz 2020-04-17 20:14:23

Neeee? Eeeee yaptığı maskeleri kullananlar????? Tamam tamam. Maskeler okunup üfürülmüstür virüs tutmaz ve taşınazdır. TAMAMDIR. Sorun yok memlekette.
Hani yurt dışından gelenler garantinada idi? Haaaaa ... onu da çaktım. Türkiye yurt dışı değil, çünkü biz gizli vilayetiz.

Avatar
Sn Büyükler s....sunuz içine 2020-04-17 22:23:17

Rastlantısal gidiyoruz. Ansızın bir yerden kontrol dışı hasta ortaya çıkar. Başbakan TV lerde "Çok başarılı götürüyoruz" böbürlenmesi yapmakla meşgul. Sağlık bakanı çıkar birşeyler söyler, birilerine öfkelenir, saflığını ve temizliğini silah olarak kullanır ve kimseyi dinlemez bildiğini okur. Be baylar hiçbir planınız yok, insanları evde tutarak bu işin üstesinden gelemezsiniz. Allah acısın bizi.

Avatar
Hasan 2020-04-17 20:47:31

Marketlerde 30 la 50 kişi burda vürüs bulaş mıyor inanın yayapaCaksanız tam karantina ya dahiç yeterartık aklımıza alay etmetin

Avatar
Tansel 2020-04-17 20:49:27

Bütün iş yerlerinin kapan ması lazım ozaman doğru

Avatar
Magusalı 2020-04-17 22:47:41

İskeleli yaşlı çift hastaneden bulaştı. Türkiyeden gelen makinist köy köy dolaşmış. Hastanede yatmış kabızlık şikayeti ile. Yaymış. Hastanede şüpheli vakka olduğu halde test yapılmamış.

Avatar
Hakan 2020-04-17 21:46:41

Marke ler tavukçula kasaplar hepsi kapatılsın Ya tam karantin olması lazım yada tel sarar kktc tel sarar oynayıp dururuz

Avatar
lanet 2020-04-18 01:09:37

ulan bir süper markette aynı anda 100 kişi bulunur amk!!
haftada 2 gün açın biz kapattık onlarda kapatsın bu ne beee kasap açık hacı ali ler açık kapatın biz zarar ediyoruz adamlar % 900 kar.
haftada 2 gün açın pazartesi perşembe. Adam günde 2 kewre evden gonyak almayua gider para bok adam memurr