banner40
03 Nisan 2018 Salı 15:47
KKTC'de makam şoförüne ayda 14 bin TL ek mesai ödenmiş

banner41
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu'nun yönetim kurulu üyesinin 6 bin TL alan makam şoförünün, 2 yılda 336 bin TL ek mesai aldığı belirtildi. Makam şoförünün aylık 14 bin TL ek mesai aldığını Maliye Bakanı Serdar Denktaş'ın da doğruladığı ifade edildi. Maliye Bakanı Serdar Denktaş'ın ek mesainin maliyenin en büyük sorunu olduğunu belirterek, geçen yıl devletin 120 milyon lira ek mesai ödediğini söylediği ifade edildi.

Medya haberi, 'Çivisi çıkmış memleket' başlığıyla okuyucularına duyurdu.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kim 2018-04-03 16:25:29

lan serdar kim bu hale getirdi memleketi kimi şikayet ediyorsun

Avatar
Üvey evlat 2018-04-03 16:31:30

SIZ ANCA EVINE GIDEMEYEN DOKTORUN HEMSRENIN ALDIGI 3 DE IKILIK EK MESAISINE YADA ANGARYA CALISTIRDIGINIZ POLIS MENSUBLARININ SABIT 300 TL EK MESAISINE GOZ DIKIN.YAZIK.KOMIK.

Avatar
vatandaşşş 2018-04-03 16:36:04

bizda derik bu değirmenin suyu nerden gelir bu paralar yerdenmi fışkırırda biz fışkırdığı yeri bulamadık hale bak biz askari ücrete talim bal tutan parmağını yalar

Avatar
Doğru Söz 2018-04-03 17:20:30

Uuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhaaaaaaaa! Zıggımı olsun! Verene başta... işte bundan insanlar birilerinin adamı oluyor. " birilerinin adamı olan, adam olamaz. Ama zengin olur".

Avatar
yahya 2018-04-03 18:04:38

anlamadım..... bakan mi aliyor?? söför mü??
:-))

Avatar
Cemal 2018-04-03 18:35:36

Başbakan kadar adamın maaşı var amerikaya yollayın eğitime adamlar bu işi biliyor.Götürün bakalımm nereye kadar gidecek bu gemi.Sabit telefonum kesildi benimde 9.80 tl borcum var diye.bunların devleti ile benim devletim ayn devlet mi ???

Avatar
Şoför 2018-04-03 18:55:45

Şoför bu kadar yedi madem sürdüğü kişiyi tahmin edemem yediniz bitirdiniz ne varsa bizde 1800 tl ile gecinmek icin can cekiselim belanizi vrsn

Avatar